Motivasjon

Barnslig

Glad i forumet
Jeg har så sykt lyst til å trene litt og være litt mer aktiv, og nå som jeg begynner å bli bittelitt bedre form så ser jeg det realistisk. Meeen jeg eier ikke motivasjon, noe her som er i samme båt?? Kanskje vi kunne laget en røris tråd?? Motivere hverandre litt komme med inspirasjon til lette gode aktiviteter som passer tilstanden vår??

Samme her, har veldig lyst å trene litt, men er så lat... Huff orker bare ikke...

Trenger ikke være hardtrening liksom, men kanskje litt lenger gåturer, svømme litt osv.

Etter kvalme og ufattelig trøtthet kom jeg meg på trening for første gang Idag siden jeg ble gravid :) og det føltes utrolig bra å komme igang igjen :D ikke hardtrening , men myk start . Fornøyd som bare det :p

Tenker jeg skal prøve meg en tur før jobb på fredag, håper jeg greier å gjennomføre.

Ja jeg har slitt selv.. Har trent aktivt i en del år.. Elsker å jogge, men mistet litt av gnisten før jeg ble gravid.. Så leste jeg noe med at pulsen ikke burde være over 140 når en evt jogget og at en burde høre med legen om risiko ved graviditeten.. Så var jeg flink å gå tur, men så har jeg slitt sånn med kvalme og oppkast at jeg ikke orker :/ trenger å komme meg opp og ut...

Jeg må bli flinkere å gå turer igjen! Nå har det vært mye stillesitting, sover heller fremfor å trimme :p

Jeg også burde ut på tur, trenger motivasjon... Hjelper ikke at det har blitt så kaldt og mørkt heller. Leeengter etter vår. Men den kommer jo, og da blir det jo masse ut og trille babyen - jippi- gleeeedeer meg.

Jeg får ny tlf i dag eller morgen. Skal sette opp kule spillelister til Nike appen og starte med å gå tur først 1 dag i uka. Hvis noen vil være trenevenn enten på Nike appen eller en anen app (jeg har tester de fleste), eller treningsgruppe her på forum evt, så er jeg med :-)

Dette høres ut som en god ide :) Trenger litt motivasjon og et spark i rumpa jeg også! Har bare gått noen turer siden jeg ble gravid. Går mye på jobb da, men likevel :)

Tenkte akuratt på det samme selv :) trente før jeg ble gravid, både løping og styrke, men har ikke blitt mye etterpå :(
Skulle ønske jeg hvertfall kom meg ut på en 3-5 km spasertur hver dag......

jeg har trent ganske masse, og har vært flink i svangerskapet også :) snakket med legen, og hun sa jeg kunne gjøre alt av styrke utenom vanlige situps, og ikke kontaktsport. kunne jogge, men måtte stoppe hvis jeg kjente noe nedentil. beste trening var sykling og svømming :) jeg har begynt å kjenne det nedentil når jeg jogger, så jeg har begynt å gått litt, men etter jeg har kjent at det gjør litt vondt har også jeg mistet litt motivasjon... kunne godt ha tenkt meg en gruppe her inne til det :)

Håper jeg fikser to ganger selv. Pakker bagen i kveld å håper at jeg orker før jobb i morgen :-)

Føler meg i samme båt. Hadde 3-4 dager med god form. Der eg tok hunden med i skogen opptil 2 timer per dag. Så kom kvalmen tilbake :/ trenger ett spark i ræva til litt små trening nå når kvalmen er bedre i gjenn. Men bekkene svikta veldig. Så bør vell begynne med og trene opp bekken før eg klarer og gå tur :/

Har igrunn lite treningslyst jeg og, MEN motivasjonen er jo egentlig der. Og den er så enkel som at jeg har patellafemorale smerter etter ustabile kneledd som egentlig skulle vært operert, så jeg fikk streng beskjed fra ortoped om at skulle jeg feks klare å reise meg opp fra en stol i slutten av svangerskapet måtte jeg komme igang å trene quadriceps. Har henvisning til fysio også, men det er jo så tungt å bare ta det første steget.
Har spilt aktivt fotball siste året, og siste kamp 1. okt. Tenker å prøve å være med på litt treninger, men være forsiktig. Føler det er viktig med lystbetont trening, og så lenge en er obs og forsiktig så skal jo fotballtrening gå bra!?

Har faktisk meldt meg på yogakurs for gravide! Styrke og strekk tilpasset kroppen i endring håper jeg skal motivere litt..
Løp mye inntil ca 10 uker, men nå er korsryggen vond og motivasjonen litt borte, så sliter litt å komme i gang igjen!
Med første trente jeg mye frem til jeg fødte, men andre så og si ingenting fordi jeg kastet opp alt i 30 uker - spent på hvordan det blir med trening nå!

Var forholdsvis flink til å trene før jeg ble gravid, men har nå falt helt av lasset. Har prioritert søvn her også, og prøvd å gått tur hver dag. Har tenkt å kjøpe yogamatte og noen manualer, i et håp om at hjemmetrening gjør det lettere for meg. Har veldig lyst til å prøve gravidyoga også, men hittil så har jeg ikke funnet noen som har timer når jeg kan.

Jeg hadde så lyst til å melde meg på gravidesvømming, men på grunn av blødningene får jeg ikke bade i basseng pga økt infeksjonsfare. :(

Back
Topp