Motivasjon trening

maggie91

Elsker forumet
Junibarna 2015
Hva gjør du for å holde motivasjonen oppe?

Har begynt å trene en gang om dagen nå, for å stramme opp mage, rumpe og lår :) er gøy å se hva andre bruker som motivasjon :)

Foreløpig er motivasjonen min at jeg vil se smashing ut når vi skal til syden om 4 mnder :D
 
Har en rygg som har blitt veldig vond etter langvarig belastning, så jeg trener litt enkle styrkeøvelser hjemme for å bli bra igjen (i tillegg til ukentlige kiropraktorbehandlinger)! Det kjennes godt når man løfter på en 9,3 kg tung baby hele dagen, så her må musklene styrkes!:) Prøver å gå en lang tur minst 5 ganger i uken også, rumpa punkterte etter fødselen, så her må det tiltak til. Den største motivasjonen er å kunne fungere normalt i hverdagen, og i tillegg skal vi gifte oss neste sommer;)
 
Jeg leiter veldig etter motivasjon og tid..... eneste jeg gjør er å trille turer. Og det er ikke nok...!!!
 
Jeg leiter veldig etter motivasjon og tid..... eneste jeg gjør er å trille turer. Og det er ikke nok...!!!
Samme her. Men samtidig så gidder jeg ikke stresse så med trening nå. For meg er det viktigste å kose meg hjemme med baby'n. Den smeltede softis kroppen min, får jeg gjøre noe med senere ;0) Også tenker jeg at å trille turer hjelper jo litt :0)
 
Har en rygg som har blitt veldig vond etter langvarig belastning, så jeg trener litt enkle styrkeøvelser hjemme for å bli bra igjen (i tillegg til ukentlige kiropraktorbehandlinger)! Det kjennes godt når man løfter på en 9,3 kg tung baby hele dagen, så her må musklene styrkes!:) Prøver å gå en lang tur minst 5 ganger i uken også, rumpa punkterte etter fødselen, så her må det tiltak til. Den største motivasjonen er å kunne fungere normalt i hverdagen, og i tillegg skal vi gifte oss neste sommer;)

Vi giftet oss da puddingen var 7 uker :p hadde kjøpt kjole som var for stor, så heldigvis hadde vi ikke sydd den før jeg fant ut at jeg var gravid.. den passet perfekt på bryllupsdagen :D men bryllup er en bra motivasjon til å trene da, og du har heldigvis god tid :D
 
Back
Topp