motivasjon til trening (lang)

*xsnox86*

Forumet er livet
uff.. jeg VET jeg kunne gjort så mye for å få vekk den "kjekke" hengemagen som fortsatt
er der.. men finner liksom ingen motivasjon til det..
treningsenteret her er SVINDYRT syntes jeg, å lite muligheter for å gå tur er det og,
må liksom kjøre litt for å gå en plass det er trygt.. kan jo selvfølgelig ta på refleksvest å gå her
men med tanka på småen så vil jeg ikke, (folk kjører som idioter forbi her)[:(]
kan ta han i bæremeisen da, men eneste veien å gå her er OPPOVER i fjellet, å av å ha 12 kg¨på ryggen
som ikke sitter stille så, jaaa.. [&o]

største problemet er, hvordan skal jeg klare motivere meg selv til å gå en tur likevell???
alltid er det vind å regn her.. [:'(] 

takk for dere som leser å kommer med tips til meg..
var godt å lufte tankene. [:)]

[:)]Tror det viktigste er at du bare må bestemme deg for at nå SKAL du begynne å trene.- og slutte å komme med unnskyldninger.......For man finner alltids grunner til å ikke trene, det er null problem. Du nevner jo ting i fleng som du kunne ha gjort for så å komme med grunner for å ikke gjøre de....[8|][:)]

Om du synes treningssenter er dyrt så bruk heller penger på ordntlig vann-/vindtett regntøy + refleksvest og kom deg ut på tur.  Du kan jo gå på kveldene når gutten din er lagt. Du kan og feks ta situps når du ser på nyheter, det gjør det lettere[:)] Eller hvis du er glad  i å sykle så kan du jo kjøpe deg en ergometersykkel og lage en avtale med deg selv at når du ser en serie eller noe på tv så sykkler du samtidig[:)] Lykke til med å få opp motivasjonen[:)][:)]

vet kordan det e, vil slutta å drikka cola og spisa chips men må allti ha den colen mangen ganger te dagen..

Tenke i dag ska eg trena men nei blir aldri....

tenker likt som deg maiå.. [:)] 
men, nå skal jeg få låne en ergometersykkel av moren min, som hun ikke bruker. [:)] 

okt.mamma! du har så rett så rett, jeg må slutte å komme med dumme unskyldinger.

Æsj, sliter med akkurat det samme. Meldte meg inn på treningsenter for snart et år siden, og har vært støttemedlem snart et år [:@][:@] Får aldri motivasjon til å stikke bort, og hjelper lite at snuppa nekter å være i den barnepassen som er der.

Og dumme butikkene som alltid har tilbud på melkesjokkis, bamsemums, stratos osv [:'(]  [:D][:D]

ORIGINAL: xsnox86

tenker likt som deg maiå.. [:)] 
men, nå skal jeg få låne en ergometersykkel av moren min, som hun ikke bruker. [:)] 

okt.mamma! du har så rett så rett, jeg må slutte å komme med dumme unskyldinger.

med en sykkel til å ha inne er det ingen unskyldninger lengre.
Det som motiverte meg var at jeg fikk ipod til jul. hehe.
Så nå har jeg mye god musikk å ha med på joggeturen. har også mobiltelefon som måler hvor langt jeg springer, hvor fort og hvor lenge. måler gjennomsmitts farten. Det er litt mer motiverende da å se om jeg ikke klarer det bedre neste gang.
Så de få ganskene jeg ser sol ute (sånn som nå) så må jeg få fingen ut å bare kaste meg i det før jeg skal på jobb!
Nå må jeg bare ta oppvasken først så skal jeg ut å jogge.
Er medlem på treningssenter, men gidder aldri reise dit!

Bli singel[8D] Hahah funket på meg, trener som bare det jeg nå[:-]

Meen, hos meg hjelper det å se på bilder av meg selv FØR graviditeten, da løper jeg fort ned på treningstudioet[8D][:D][:D][:D]

Back
Topp