Motivasjon fremover

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Motivasjon er en rar fyr som kommer og går, men han er lettere å ha ved sin side dersom man også har kortsiktige mål, ikke bare det endelige.

For en stund siden hadde jeg Trysilrypa som må, og aldri har jeg vært så motivert som da.
Nå trenger jeg en ny..
Så kom jeg på, julebordet 9. desember, det er det ikke lenge til.
Hvor liten kjole kan jeg komme inn i montro :rolleyes:

Håpet er 75 kg innen da, men det er det litt kort tid til, men jeg skal faen meg gjøre et forsøk.

Har dere noen motivasjonsfaktorer?
 
Jeg må passe en kjole nå på lørdag, så bare holde formen tror jeg frem til det. Og så er målet å se pen ut i bunad på 17.mai.
 
Skulle gjerne passet i bunaden til 17.mai, men det blir for langt frem.
Har liksom ikke noe spesielt på tapetet heller fremover som kan hjelpe meg:(

Men jeg tror jeg setter meg ett mål om å gå ned 10 kg til jul, det er 10 uker til.
Og så skal jeg løpe ett løp på 7 km i romjula, så målet får være og løpe det på 45 min.
 
Skulle gjerne passet i bunaden til 17.mai, men det blir for langt frem.
Har liksom ikke noe spesielt på tapetet heller fremover som kan hjelpe meg:(

Men jeg tror jeg setter meg ett mål om å gå ned 10 kg til jul, det er 10 uker til.
Og så skal jeg løpe ett løp på 7 km i romjula, så målet får være og løpe det på 45 min.
Syns løpe 7 km i romjula høres ut som et fint mål, jeg :)
 
Motivasjon er en rar fyr som kommer og går, men han er lettere å ha ved sin side dersom man også har kortsiktige mål, ikke bare det endelige.

For en stund siden hadde jeg Trysilrypa som må, og aldri har jeg vært så motivert som da.
Nå trenger jeg en ny..
Så kom jeg på, julebordet 9. desember, det er det ikke lenge til.
Hvor liten kjole kan jeg komme inn i montro :rolleyes:

Håpet er 75 kg innen da, men det er det litt kort tid til, men jeg skal faen meg gjøre et forsøk.

Har dere noen motivasjonsfaktorer?

Veldig enig i at delmål er viktig å ha, og ny kjole til julebordet er supert forslag!!! Det greier du helt sikkert!!! Masse lykk til!!!
 
Skulle gjerne passet i bunaden til 17.mai, men det blir for langt frem.
Har liksom ikke noe spesielt på tapetet heller fremover som kan hjelpe meg:(

Men jeg tror jeg setter meg ett mål om å gå ned 10 kg til jul, det er 10 uker til.
Og så skal jeg løpe ett løp på 7 km i romjula, så målet får være og løpe det på 45 min.

7 km på 45 min er et bra mål!!!
 
Last edited:
Her blir neste mål å overraske familien til mannen når vi reiser nordover til jul. Dei har ikkje sett meg sidan august, og det er allerede 12 kg sidan! Kanskje eg klarar 15?
 
Back
Topp