motherhood.com

mamihe

Gift med forumet
Sommerfuglene <3
Leste jeg at det var noen her inne som hadde bestilt noe derfra??

Det var der mange av oss prøvde å bestille hvite tights for noen uker siden, men de gikk fort tom...

Men de har mye annet fint, og store størrelser om det er ønskelig for noen. Kan og anbefale www.jcpenney.com) Jeg fikk pakke fra jcpenney idag. Dongriskjørt og jeans (ca $25 pr stk, veldig billig). Veldig fine, men kanskje litt større enn vanlige størrelser. Jeg bruker str.46-50 i bukser og kjøpte XL her, de passet, men var litt romslig foreløbig.

Kommer jo porto og toll i tillegg da, men mye som er kjempebillig, så jeg synes det er verdt det.

Takk [:D]
Har funnet noen topper jeg likte, bare lurte litt på hvor lang leveringstid det var, og om de som hadde bestilt der var fornøyde [:)]

Skal sjekke ut jcpenney.com også [8D]

Jeg har bestilt to ganger.  Har tatt 2-3 uker, ikke mer ihvertfall=)
Håper du blir fornøyd!

Har du bestilt fra motherhood tidligere?

Jeg skjønte ikke helt alt dette med betalingen. Det koster jo 300 for shipping and handling, og 340 for duties and taxes? Også er det er spørsmål om jeg vil inkludere duties and taxes.
Dette blir i så fall veldig dyrt! [:o]

Husker ikke helt hvordan det var på Motherhood. Men tenker at det er vel lurt å ta uten taxes. Vet ikke hva slags avgifter det er snakk om, men tollen i Norge får du vel uansett=)

Bestilte på jcpenney igjen idag, da tok de 30 $ for porto og 7 $ for taxes... 500 kr totalt for to bukser, alt inkludert!

Jeg bestilte derifra i forrige svangerskap. bestilte i str s, men klærne var for store for meg desverre selv som høygravid. bortkasta penger. Men klærne var fine og rimelige. Bare husk toll og frakt. :)

ORIGINAL: **Bella**

Jeg bestilte derifra i forrige svangerskap. bestilte i str s, men klærne var for store for meg desverre selv som høygravid. bortkasta penger. Men klærne var fine og rimelige. Bare husk toll og frakt. :)

Det var leit da!

Men for oss som har disse ekstra kiloene, så er dette stedet hvor medium faktisk er medium, og large er stort nok [:)] Men det er jo selvsagt ikke en fordel for alle!

Til HI: Har bare kjøpt i selve butikken, og det jeg bestilte ble sendt til en bekjent i USA, så jeg vet faktisk ikke hvordan det er med toll og frakt. Menjeg kan gå veldig god for at klærne er gode og rimelige iallefall [:D]

Ja, det kosta bare ca. 100kr for hver topp, så det var ganske billig. Men med alle utgifter osv. kom gjennomsnittet på hver topp på 300kr.. da ble det litt dyrt igjen synes jeg[&:]
Fant ut av det der duties and taxes forresten. Det var at man kunne velge om man ville betale det med en gang, eller betale det når man fikk varene.

skal dit å handle om 9 uker jeg!:) da blir det en hel mnd ferie med shopping og roadtrip!:):):) Gleder meg. Har vært der før, men da var ikke jeg gravid, men wow for et utvalg av klær i forhold til det som finnes her hjemme! Å ikke minst myyyyye billigere:)

ORIGINAL: siljete

skal dit å handle om 9 uker jeg!:) da blir det en hel mnd ferie med shopping og roadtrip!:):):) Gleder meg. Har vært der før, men da var ikke jeg gravid, men wow for et utvalg av klær i forhold til det som finnes her hjemme! Å ikke minst myyyyye billigere:)

Ååå, heldigris! [:D] Skal dere være i USA en mnd? *LITT misunnelig* [8D]

ORIGINAL: mamihe

Ja, det kosta bare ca. 100kr for hver topp, så det var ganske billig. Men med alle utgifter osv. kom gjennomsnittet på hver topp på 300kr.. da ble det litt dyrt igjen synes jeg[&:]
Fant ut av det der duties and taxes forresten. Det var at man kunne velge om man ville betale det med en gang, eller betale det når man fikk varene.

Ser den! Men for kjoler (er VELDIG glad i kjoler) så koster flere ned i ca 120 kr, og det vil jo bli ca 300 det også etter ditt regnestykke. En gravidkjole koster MYE mer enn det i Norge, pluss at utvalget og passformen er bedre. Så på dt området vil det jo svare seg [:)]

Åh, heldig du!

Signerer utvalget og prisene! Var der i starten av mitt forrige svangerskap, og fikk hamstra alt av gravidtruser, strømpiser, kjoler osv, pluss masse gøy babyting [:D] Gleder meg nesten litt på dine vegne [:D] (Heldigvis har jeg en mann som skal dit på en konferanse, og som får en dag fri til å shoppe litt for meg [:D] Litt er bedre enn ingenting!

ORIGINAL: KonTrolla

Ser den! Men for kjoler (er VELDIG glad i kjoler) så koster flere ned i ca 120 kr, og det vil jo bli ca 300 det også etter ditt regnestykke. En gravidkjole koster MYE mer enn det i Norge, pluss at utvalget og passformen er bedre. Så på dt området vil det jo svare seg [:)]

Jaaa[:D] Er også veldig glad i kjoler! Men har også mange (ikke så mange tettsittende) som jeg kan bruke når magen kommer [8D]

Jaaa[:D] Er også veldig glad i kjoler! Men har også mange (ikke så mange tettsittende) som jeg kan bruke når magen kommer [8D]

Det er jo bra [:D] Problemet med mine løse kjoler var jo at de ble kortere og kortere fremme, av merkelige grunner [8D] Motherhood sine kjoler (har sikkert 5, en aaaaltfor stor) er jo at det er ekstra stoff fremme, sånn at selv med en diger mage, så viser man ikke trusa [:D][8D] pluss at de ikke sitter som pølseskinn på, så man ser alle valker og trusekanter og sånn [:D][8D]

Jepp[:D] Vi bruker å dra hvert 2 år dit på ferie. Leier oss bil og kjører en rundtur. Vært i 22 stater til nå så har ett mål om å innom alle sammen til slutt[:)]

Det er jo bra [:D] Problemet med mine løse kjoler var jo at de ble kortere og kortere fremme, av merkelige grunner [8D] Motherhood sine kjoler (har sikkert 5, en aaaaltfor stor) er jo at det er ekstra stoff fremme, sånn at selv med en diger mage, så viser man ikke trusa [:D][8D] pluss at de ikke sitter som pølseskinn på, så man ser alle valker og trusekanter og sånn [:D][8D]

Da må jeg se om jeg finner meg noen fine kjoler! [8D]

Jepp[:D] Vi bruker å dra hvert 2 år dit på ferie. Leier oss bil og kjører en rundtur. Vært i 22 stater til nå så har ett mål om å innom alle sammen til slutt[:)]

Så gøy da!! [:D] Hvordan er det å reise dit med små barn da? Tenker litt å flyturen og sånn.
Jeg har et mål om å være innom alle land i europa en gang! haha [:D]

Back
Topp