moten nå

EmmaT

Gift med forumet
[:'(]

seriøst, gud ga meg ikke pupper for å gjemme de bak et forbanna telt [8|] 
slutty er visst ut?

[&o]

ORIGINAL: forumhorA

liker de teltene jeg, ingen som ser den store stygge magen min, men bare de tynne fine bena mine[8D] passer meg perfekt!

eyyy nå snakker vi om MEG her .. [X(]

[:D]

ORIGINAL: Oline

ORIGINAL: EmmaT

[:'(]

seriøst, gud ga meg ikke pupper for å gjemme de bak et forbanna telt [8|] 
slutty er visst ut?

[&o]

Du får inivtere til hore og hallik fest[8D]

Men for sånne som meg, som er "fyldige" (høfligere ord for feit), så er moten meget bra.
Telt funker for meg, for å si det sånn

ja men jeg finner jo ingen slutty topper [>:] eller jeg fant en da til slutt, så ikveld jeg meg og jentene ut [;)]

de "telta" er greie nok de til hverdags, men ikke når hu mor skal ut på fest [8D]

Ahh syns en er litt søt je da[:D] Lett å bare slenge over seg blandt anna[8D]
Løst å ledig Digg![:D]

ORIGINAL: Homer

Mote?? Hva med å kle seg i det DU vil?

hehe søte homer.
kan jo ikke kjøpe noe som der ikke er i butikkene [&o]

Jeg finner mange sånne topper jeg da, men jeg har jo ikke kunnet bruke de[8D] Jeg går som regel i klær som er LITT trange uten at alt vises liksom... Føler meg jo bare feit i sånne telt jeg[8|]

liker de teltene jeg, ingen som ser den store stygge magen min, men bare de tynne fine bena mine[8D] passer meg perfekt!
Kunne ikke vært mer enig. Kan gå i korte skjørt og dyp utringning uten å bekymre meg for magen

ORIGINAL: Lillemor1

Kunne ikke vært mer enig. Kan gå i korte skjørt og dyp utringning uten å bekymre meg for magen

Hadde man bare hatt bein man kunne VISE fram[:'(] Mine bein hater skjørt, men drømmer om det[;)]

ORIGINAL: Godhjerta.

Åja, de er jo perfekte for min kropp da.
Endelig en mote som jeg også kan bruke.

jepp, helt enig. Bare synd tunikene ikke var på mote da jeg gikk gravid. Da sleit jeg jo som fy for å finne lange nok topper til å dekke hele magen[8D]

Back
Topp