Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Zofran og cola (med sukker) med isbiter.. Er det som hjelper hos meg ihvertfall.Noen som har fått noe mot kvalme som faktisk virker? Er - så - kvalm, og det er så invalidiserende! Ig jeg tror ikke jeg holder ut denne kvalmen med flere barn å ta meg av!
Googlet zofran, da jeg ikke har hørt om det før, og drt kom opp;Zofran og cola (med sukker) med isbiter.. Er det som hjelper hos meg ihvertfall.
Felleskatalogen vil ofte fraråde bruk av mange medikamenter som gravid og ammende, derfor ser man ofte at en blir bedt å sjekke med Relis/tryggmammamedisin i stedet da det er mange legemidler som fint kan brukes som gravid/ammende selv om det ved første øyekast ikke virker slik.Googlet zofran, da jeg ikke har hørt om det før, og drt kom opp;
"Du skal ikke bruke Zofran i de tre første månedene av graviditeten. Zofran kan føre til en liten økning i risikoen for at barnet blir født med leppespalte og/eller ganespalte (åpninger eller spalter i overleppen og/eller ganen)."
Zofran blir skrevet ut av lege til gravide. Det er reseptbelagt. Nå begynte ikke jeg å ta zofran før jeg nådde uke 16, og kvalmen forverret seg. Jeg prøvde med postafen før det, men det gav lite og veldig sakte effekt hos meg, og jeg måtte ta den daglig for å få noenlunde virkning av den.Googlet zofran, da jeg ikke har hørt om det før, og drt kom opp;
"Du skal ikke bruke Zofran i de tre første månedene av graviditeten. Zofran kan føre til en liten økning i risikoen for at barnet blir født med leppespalte og/eller ganespalte (åpninger eller spalter i overleppen og/eller ganen)."
Ingefær brukes forøvrig i behandlingen av hyperemesis, så det er ikke bare et kjerringråd.Synes ingefærkapsler på apoteket fungerer granske greit. Tar det sammen med prostafen. Men Max dose/døgn må ikke overskride 1g. De er på 250 eller 300 g per kapsel (husker ikke nøyaktig) men 1x dagen hjelper for meg