Moss treff!

MiniPuselabb

Elsker forumet
Skal vi sette en dato? Vi ble vell enige om at en Torsdag passer best? [:)]

Jepp! Jeg er litt usikker på hvor det er best å møtes (er innflytter...). Har du noen tips? Riis er en koselig kafè i sentrum, men tar sikkert et kvarter eller noe å gå fra ferja da. Peppes ligger jo like ved ferja, men vet ikke om vi kan sitte der uten å bestille pizza...?`Men hvis noen vil spise lunsj går det jo an å treffes der da [;)]

Snikker fra januar[:)] Jeg bor i Moss jeg å, hadde vært koselig å blitt med dere, men når på torsdag skal dere møttes a?[:D]

ORIGINAL: LenaLena89

Snikker fra januar[:)] Jeg bor i Moss jeg å, hadde vært koselig å blitt med dere, men når på torsdag skal dere møttes a?[:D]

Koselig om du henger deg med! Kanskje du har noen tips om et sted det er bra og treffes?
Vi har ikke satt dato enda så blir vel ikke denne torsdagen, men kanskje neste eller noe? Kommer an på når det passer for flest mulig [;)]

er ikke så kjent i moss jeg heller :P og må jo gå fra ferja. tar med meg søsteren min og hennes baby :)

Hei!
Jeg er også med[:)] Tror vi kan sitte på peppes og bare kjøpe drikke. Hvis ikke noen har lyst på noe å spise. Og der er det også greit med barnevogner. Og er jo det nærmeste fra ferja. Riis er også kjempekoselig. Hvilken som helst dag passer for meg, så tilpasser meg jeg[:)]

ORIGINAL: tamlin77

Hei!
Jeg er også med[:)] Tror vi kan sitte på peppes og bare kjøpe drikke. Hvis ikke noen har lyst på noe å spise. Og der er det også greit med barnevogner. Og er jo det nærmeste fra ferja. Riis er også kjempekoselig. Hvilken som helst dag passer for meg, så tilpasser meg jeg[:)]

Da tror jeg kanskje det er best å satse på peppes hvis dere er enige? Så blir det kortest mulig vei og enklest å finne fram for dere som kommer med ferja? [:)] Har laget en avstemning for dato, så stem ivei! [:D]

oioi, merker jeg kan glede meg til detta her [:)]

Back
Topp