Moskata!!!

~Rapunzel~

Glad i forumet
Vet jeg har lest på en eller annen tråd at du har malt huset ditt, altså innvendig, i en farge som heter Skandinavisk lys. Stemmer det?
I såfall, har du et bilde evt en link der jeg kan se fargen? Skal male sovverommet, og vil ikke ha veggene helt hvite. Både listene og verandadøren er helt hvit..
Eller kanskje du har ett tips til en annen fin farge?[:)]
Vil helst ikke ha sånn "beige" farge, er ganske så lei av de[;)]

Moskaaaataaaaa!!!![:D]

hallllllooooooo her er jeg[;)][:D][:D] måtte bare støvsuge litt skjønner dere[:)][:)]

Ja jeg har malt i skandinavisk lys og er kjempe fornøyd[:)] her er linken som du kan se bilder av huset mitt http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=6664976&mpage=1[:)] som du ser er både gangen,stua og kjøkkenet i skandinavisk lys[:)] en farge jeg er veldig fornøyd med!! Tror det kommer til og bli kjempe fint på soverommet ditt[:)][:)]

Fy, for et nydelig hus du har![;)] Hadde ikke sagt nei takk til et sånt hus! Å deeeeen gangen da, sånn vil jeg å ha! Men får vel bare nøye meg med rekkehus-leiligheten vår til vi bli rik[;)]
Fargen var kjempefin, da blir det den!![;)]

ORIGINAL: MamsenåSukkerklompan

Fy, for et nydelig hus du har![;)] Hadde ikke sagt nei takk til et sånt hus! Å deeeeen gangen da, sånn vil jeg å ha! Men får vel bare nøye meg med rekkehus-leiligheten vår til vi bli rik[;)]
Fargen var kjempefin, da blir det den!![;)]
Tusen takk,så moro og høre[:)] ja prøv den fargen også må du vise oss hvoran det blir.Lykke til[:)]

Jepp, jeg skal ta før-og etterbilder[:)]

Må bare si det; Fy farao så nydelige barn du har. Å Isak har bare så nydelige øyne.. *sukk*
Har du oppskriften på de?[:D]

Blir det en gutt på oss neste gang så skal han hete Isak, å det er det mange år siden jeg har bestemt meg for[:D]

Får jeg også lov å spørre deg om noe selv om det ikke er "min" tråd, Moskata??? [8D] hehe
Lurer bare på, når du har samme fargen i så mange rom, blir du lei av den da? Altså, synes du det er for mye av den?? For vi har ferdigmalt panel i caffe latte i stue, gang og soverom, så føler jeg må ha en annen farge på loftstua for at det ikke blir for ensformig, liksom... (kommer jo til å ha forskjellig farger på møbler og tilbehør, da...)

ORIGINAL: MamsenåSukkerklompan

Jepp, jeg skal ta før-og etterbilder[:)]

Må bare si det; Fy farao så nydelige barn du har. Å Isak har bare så nydelige øyne.. *sukk*
Har du oppskriften på de?[:D]

Blir det en gutt på oss neste gang så skal han hete Isak, å det er det mange år siden jeg har bestemt meg for[:D]
ååå tusen takk,synes de er nydelig selv også da[;)][:)][:)]er nok rein flaks tror jeg ,så oppskriften kan jeg nok ikke gi deg[;)][:D][:D]Isak navnet er jo bare nydelig da,synes det passet så godt til han[:)][:)]
*gleder meg til før og etter bilder av soverommet ditt*

Moskata, da, du må svare på mitt spørsmål oooog[:D]

ORIGINAL: lisemor81

Får jeg også lov å spørre deg om noe selv om det ikke er "min" tråd, Moskata??? [8D] hehe
Lurer bare på, når du har samme fargen i så mange rom, blir du lei av den da? Altså, synes du det er for mye av den?? For vi har ferdigmalt panel i caffe latte i stue, gang og soverom, så føler jeg må ha en annen farge på loftstua for at det ikke blir for ensformig, liksom... (kommer jo til å ha forskjellig farger på møbler og tilbehør, da...)
hehe,bare og spørre[;)] jeg har ikke blitt lei i det hele tatt,men som du ser så har jeg det veldig luftig,åpent mellom alle de rommene på en måte så for meg ble det veldig naturlig og ha den samme fargen. Men da er det viktig og finne den rette fargen,så jeg skal si gubben stakkar fikk mange turer til male butikken og kjøpe prøver[8D][8D]. Men har tatt litt andre farger på¨gjestedoen,og soverommene men bare små nyanse forskjeller liksom,for og få et lite brekk[:)][:)] må du legg ut bilder snart da lisemor,moro og se hvor langt du har kommet[:)][:)]

ORIGINAL: lisemor81

Moskata, da, du må svare på mitt spørsmål oooog[:D]
såå ikke det før nå daaa,sooorry,har svart deg nå,hehehe[:D][:D]

Hehehe, jeg bare maser vettu, takk for svar[;)]
Jeg tenker litt sånn at så lenge det er lyst (og ikke helt hvitt) så tror jeg det blir greit, men trenger ikke ha samme farge overabsoluttalt[;)]

JA, skal få lagt ut bilder snart, har bare ikke vært på huset på leeenge[&:]

Back
Topp