Mosjon

J

Juli17April19

Guest
Her må jeg virkelig ta et grep! Jeg føler meg virkelig elendig :(

. Fort irritert
. Vil sove mye
. Null energi
. Tenker alt for MYE
(ja, er gravid appåtil. Men egt ikke så mye med saken å gjøre)

Jeg må endre meg totalt! Jeg føler meg så dårlig ovenfor datteren vår på 1år :( ligger å gråter masse pga dette!
Jeg har null energi! Jeg vil bare sove.. Det skal jo ikke være sånn :(

Jeg vil være positiv, glad, være masse ute med datter å leke, gå trilleturer!

Men i stede ligger jeg bare å vil gråte over hvor dårlig mor jeg er! :( føler meg veldig alene, mannen har vært borte i straks 3uker pga jobb (kommer hjem torsdag) har jo hverken venner eller familie her... :(

Mulig jeg er litt vel åpen nå, men akkurat sånn jeg har det nå. Vil ikke at noen skal synes synd på meg osv..
Hadde tenkt å ta med datter på åpenbarnehage, men jeg klarer ikke. Jeg er redd for å bli sett ned på (ingen som kjenner meg, men uansett) :confused:

Ååååh :smiley-angry017 #dårligmamma

Noen med råd? :Heartred
 
Hvorfor skal du bli sett ned på? Er det ikke for slike situasjoner at åpen barnehage finnes?:p Det finnes også gratis barnepass ved flere treningssentre, så det er jo kanskje en løsning hvis mannen din jobber mye vekke?

Har du fått barnehageplass til hun på 1 år forresten? Høres ikke ut som en god idé å ha to barn hjemme alene hvis du ikke har noen til å hjelpe deg når mannen er på jobb i flere uker.

Masse lykke til:Heartred
 
Hvorfor skal du bli sett ned på? Er det ikke for slike situasjoner at åpen barnehage finnes?:p Det finnes også gratis barnepass ved flere treningssentre, så det er jo kanskje en løsning hvis mannen din jobber mye vekke?

Har du fått barnehageplass til hun på 1 år forresten? Høres ikke ut som en god idé å ha to barn hjemme alene hvis du ikke har noen til å hjelpe deg når mannen er på jobb i flere uker.

Masse lykke til:Heartred


Misforstå meg rett nå jeg "hater" ny mennesker Selvom jeg vil så gjerne bli kjent med nye folk! (ja, kall meg rar :p er klar over det uansett :hilarious:)
Veldig sjenert når det kommer til nye mennesker..

Hater treningssenter, da er jeg hvertfall redd for å bli sett ned på ettersom jeg har noen kg ekstra..

Vil ikke ha hu i barnehage før hu er nærmere 2år :)

Mannen skal bytte jobb fra januar er meningen og blir da mer hjemme :)

Tusen takk svar uansett :Heartred
 
Back
Topp