J
Juli17April19
Guest
Her må jeg virkelig ta et grep! Jeg føler meg virkelig elendig
. Fort irritert
. Vil sove mye
. Null energi
. Tenker alt for MYE
(ja, er gravid appåtil. Men egt ikke så mye med saken å gjøre)
Jeg må endre meg totalt! Jeg føler meg så dårlig ovenfor datteren vår på 1år ligger å gråter masse pga dette!
Jeg har null energi! Jeg vil bare sove.. Det skal jo ikke være sånn
Jeg vil være positiv, glad, være masse ute med datter å leke, gå trilleturer!
Men i stede ligger jeg bare å vil gråte over hvor dårlig mor jeg er! føler meg veldig alene, mannen har vært borte i straks 3uker pga jobb (kommer hjem torsdag) har jo hverken venner eller familie her...
Mulig jeg er litt vel åpen nå, men akkurat sånn jeg har det nå. Vil ikke at noen skal synes synd på meg osv..
Hadde tenkt å ta med datter på åpenbarnehage, men jeg klarer ikke. Jeg er redd for å bli sett ned på (ingen som kjenner meg, men uansett)
Ååååh #dårligmamma
Noen med råd?
. Fort irritert
. Vil sove mye
. Null energi
. Tenker alt for MYE
(ja, er gravid appåtil. Men egt ikke så mye med saken å gjøre)
Jeg må endre meg totalt! Jeg føler meg så dårlig ovenfor datteren vår på 1år ligger å gråter masse pga dette!
Jeg har null energi! Jeg vil bare sove.. Det skal jo ikke være sånn
Jeg vil være positiv, glad, være masse ute med datter å leke, gå trilleturer!
Men i stede ligger jeg bare å vil gråte over hvor dårlig mor jeg er! føler meg veldig alene, mannen har vært borte i straks 3uker pga jobb (kommer hjem torsdag) har jo hverken venner eller familie her...
Mulig jeg er litt vel åpen nå, men akkurat sånn jeg har det nå. Vil ikke at noen skal synes synd på meg osv..
Hadde tenkt å ta med datter på åpenbarnehage, men jeg klarer ikke. Jeg er redd for å bli sett ned på (ingen som kjenner meg, men uansett)
Ååååh #dårligmamma
Noen med råd?