Moseskurv?

Verpesyk90

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Snøfnuggene 2018
Septemberlykke 2021
Flere som har eller har tenkt til å bruke moseskurv første tiden?
Er litt inne på nett og ser på forskjellige.
Noen som har erfaring/tips å dele?

Vi skal ha en vugge til den første tiden som storesøster brukte, men ellers hadde jeg muligens gått for en moseskurv :) Storesøster trivdes ikke så godt i den store sprinkelsenga i begynnelsen.

Me har denna pakken fra storesøster. Syns det va himla kjekt å ha den i stuå, så gjør nok det denna gong o :)ImageUploadedByBV Forum1442302888.154801.jpg

Jeg syns det var vanskelig å pakke dyna godt rundt i moseskurven vi hadde, for den var så liten. Så den blir stående i stua nå, hvor det ikke er så kaldt. En litt større vogge på soverommet der det er plass til en god dyne oppi! ☺

Har moseskurv ved senga de første månedene :) Tror Pernille lå i den til hun var 6 mnd. Synes den er helt super :)

Jeg har en flettekurv som vi alle tre søsknene har brukt da vi var små :-) Den er jo fra 1974, da min bror ble født, men den er hel og fin, og min mor skal kle den innvendig og har kjøpt ny madrass :-) Hun hadde visst planer om å kjøpe sengehimmel til også :-P Bestemor styrer og ordner, hihi;)

Vi skal få låne en vugge til å ha i stua :-)

JEg har vugga pappa lagde da jeg ble født, som vi kommer trolig til å ha i stua til dagsoving inne (egentlig sover de da vel mest i vogna ute etterhvert, vi får se, baby sover jo inne også?) På natta samsover vi, men må jo ha et sted å ligge på dagen

Kjøpte den på jollyroom jeg :) med gjynge funksjon :D <3

Har vugge etter meg og mine søsken som blir brukt på soverommet de første mnd, i stua har vi flettet hengekurv :) Tørr ikke å ha noe som bikkja kan velte

Back
Topp