Moseskurv

Picea

Elsker forumet
Jeg må bare spørre en del siden jeg er helt blå på disse tingene....

Noen som har det/hatt det?

Tenkte å ha det på stua, for da kan jeg jo bare bære med meg krypet inn på soverommet om det sovner?

Vi hadde ikke det.. Vi brukte vognbaggen!
Men det virker som det er veldig vanlig i England / USA, for det har jeg lest på andre forum. Ser koselig ut da! Men om det er nødvendig..? Vet ikke jeg? Spørs jo sikkert hvordan man bor og sånn også! Har du funnet en du vil ha? Dyr?

Ikke akkurat moseskurv, men en annen flettet kurv som sambo lå i når han var liten [:)]
Kjøpte på stativ med hjul, lagde ny madrass og sydde nytt trekk. Den stod for det meste på stua, vi bar den aldri med
oss inn på soverommet, men var utrolig god å ha til storebror, han gjorde jo ikke annet enn å sove den første tida så [:D][:)]

Må slenge med et lite bilde av herligheten (her er han litt over 2 mnd), gleder meg til å bruke den igjen [:D]

(ikke quote)

jeg har aldri hørt om moseskurven... mn.. ååå den var nydelig! vi skal jo ha en vugge oppe på stua....mn...ble usikker nå :P hehe[:)] men den var nydelig!

Jeg har tenkt å ha en "moseskurv" på stua. Har en som mamma brukte da hun var liten, som jeg tenkte å låne.

ORIGINAL: Bamboo

Ikke akkurat moseskurv, men en annen flettet kurv som sambo lå i når han var liten [:)]
Kjøpte på stativ med hjul, lagde ny madrass og sydde nytt trekk. Den stod for det meste på stua, vi bar den aldri med
oss inn på soverommet, men var utrolig god å ha til storebror, han gjorde jo ikke annet enn å sove den første tida så [:D][:)]

Må slenge med et lite bilde av herligheten (her er han litt over 2 mnd), gleder meg til å bruke den igjen [:D]

(ikke quote)

Utrolig fin kurv dere har!
Vi har også arvet en liknendes flettet kurv der mannen min sov da han var liten, men madrassen er veldig gammel. Hvordan lagde du ny madrass?? Er det noen steder man kan bestille en?

ORIGINAL: Hevi

(ikke quote)

Vi har også arvet en liknendes flettet kurv der mannen min sov da han var liten, men madrassen er veldig gammel. Hvordan lagde du ny madrass?? Er det noen steder man kan bestille en?

Jeg tror det er lettest å kjøpe en skumgummimadrass og klippe til selv!

Vi skal også ha en sånn type kurv, vognbaggen vi skal ha er ikke så grei å bære med seg, spes ikke ned trapper. [:)]

ORIGINAL: Hevi

(ikke quote)

Takk [:)]
Lagde ny madrass ved å klippe/skjære til skumgummimadrass, ellers kan du bruke barnemadrass av fiberfyll og klippe til det også[:)]

Back
Topp