Morsomt?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Jah.. Dette er litt privat da.. Men her it goes..

Jeg og sambo hadde lagt oss og var på gli liksom.. Så ligger jeg da i Evas drakt og stemningen er god, så sier jeg liksom: "Urk.. Hadde jeg bare vært litt tynnere sånn at jeg hadde følt meg litt bedre.."

Så sier sambo: "Jaja.. Vi får bare gjøre det beste utav det.."

Jeg bare WHAT? [:D]

For å si det sånn, så sank stemningen.. HAHAHA!

Jeg måtte le, men jeg kjenner at jeg hadde blitt rimelig fornærmet om g hadde sagt noe slik.. og han er typen til å komme med sånne "komplimenter"

Ja, for å si det sånn, så lo jeg IKKE der og da.. [8D] Men etter en stund, så klarte jeg ikke å la være.. [:D]
Det er typisk sambo å si ting uten å tenke seg om..

Jeg måtte le litt.....[8D]
Men tror nok ikke jeg hadde syntes det hadde vært så veldig moro nei!!

Men det er ganske typisk mann...min kunne sikkert også funnet på å si det!!

hahaha det er morsomt nå men jeg skjønner veldig godt at stemningen sank. Jeg tror jeg hadde stått opp igjen og kledd på meg.....[:D]

Hehe. Det er litt sånn menn er fra mars og kvinner fra venus det der, for samboeren din mente nok absolutt ikke det vi damer hører.[;)]

haha! dei kan få seg te sei møkje rart ja![8D] tenke lite øve d før dei seie nåke[&:]

Huh???? det var ikke pent!!! Like kjipt som da mannen her snakket i søvne rett etter at Aslak var født. Han jobber med å fikse, montere osv industri-og garasjeporter og var tydelig på jobb om natta: "Eg tror du må skifta bunnpakningen!" [8|]

hahaaha....sorry, mn jeg lo høyt. Ser for meg at M kunne sagt det, men da i et oppgitt tonefall. Han syns jo at jeg er fin som jeg er, enten jeg er tykk eller tynn. Og særlig når det kommer til "kos", da kunne han ikke brydd seg mindre om hvordan jeg ser ut, bare det blir noe på'n, haha.

Så jeg ser for meg at samboeren din også tenkte sånn. At du er fin uansett....for det er du!!!

Ja, jeg tror nok det var et sånt "jeg må si noe for å få henne til å holde kjeft så vi kan komme til saken" øyeblikk.. [:D][8D]

ORIGINAL: Almyrida81

Ja, jeg tror nok det var et sånt "jeg må si noe for å få henne til å holde kjeft så vi kan komme til saken" øyeblikk.. [:D][8D]

ja...det hadde det vært her i huset i allefall, hehe

Back
Topp