morsomt

Qualitas

Forumet er livet
VIP
I går kveld tok jeg og sambo magebilder av meg, og han ble litt overasket over at magen min faktisk begynner å bli litt stor. Han hadde ikke helt tenkt over det før i går så vi pratet litt om det etterpå.

Av en eller annen merkelig grunn kom vi inn på melkeproduksjon å sånn, og han var litt engstelig for at jeg skulle få melk tidlig, for han er så glad i å tulle og ta på de[:-] og da syns han det ble litt rart hvis det skulle komme ting ut..[8|]

Så jeg sa at det skjer nok ikke på en stund, også skulle jeg vise hvordan man presser på de for å se om det er noe der......

Og tror dere ikke det plutselig tyyyter ut en blank dråpe[8|] og han får helt noia[8D]

Er det vanlig det er blankt så tidlig??

Det er ikke melk som kommer ut enda. Den kommer ut etter man har født. Men det er melkeliknendes greier som kan komme ut så tidlig i svangerskapet ja, men det er ikke noe farlig og det går ikke ut over melkemengdene etter fødselen [:)]

Men er det dumt å klemme mer på de så det kommer ut??

Og er det normalt at det kun kommer ut av den ene puppen og ikke den andre?

ORIGINAL: sorciere_

veit ikkje, men eg må le!!:D du glemte å banke i bordet:)

den skjønte jeg ikke[:-]

ORIGINAL: EricaJenta

Så jeg sa at det skjer nok ikke på en stund, også skulle jeg vise hvordan man presser på de for å se om det er noe der......

Og tror dere ikke det plutselig tyyyter ut en blank dråpe[8|] og han får helt noia[8D]

Må alltid seie "bank i bordet" og banke i bordet når du seier noko slikt, elles skjer det *overtro*

Men er det dumt å klemme mer på de så det kommer ut??

Og er det normalt at det kun kommer ut av den ene puppen og ikke den andre?
::::: Veit ikkje :)

Noen andre som kanskje vet?

Jeg har vært plaget med blank værske i mion høyre pupp, dette var før jeg ble gravid.

Fikk sjekket det opp med legen, å jeg fikk beskjed om at det var pga p-pillen (bivirkninger). Å så sa han at man ikkje skulle klemme så mye, for da ville bare kroppen produsere mer [:)]

Så mitt råd er å ikke klemme så mye på puppen [:)] 

Takk for svar[:D] Da vet jeg det![:D]

Back
Topp