morsomt

haugesund sjukehus 12 desember +-[:)]

det blir nok tønsberg sykehus rundt den 19 juni viss alt går bra[:)] men eg har ikke søkt enda siden det er tidli enda

[:D]Er 35 år,og har termin 25 april,så han kommer vel i mai engang.....
Skal føde på Bærum sykehus.

Usikker på hvor jeg kommer til å føde. Har planer om å flytte til Molde til våren, kanskje vi treffes på Molde sykehus "en lykkelig spire"!! Men du har termin litt tidligere. Min er forøvrig bare ca... Hvem vet!!??

Halloen.....
Er 22 år, Og skal føde på Stokmarknes Sykehus.
Her trenger man Ikkje og søke, Siden det er det Sykehuset som er nærmest både Sortland, Og mange andre plasser her...... [:D]

Er 24 år, og skal antakelig føde på sørlandet sykehus i flekkefjord (om ikke vi har flytta til kristiansand før den tid).. noe sikker termin er ikke satt, men blir nok i begynnelsen av juli..

Skal føde på Ahus den 22.mars....sånn ca[:D]

19 år.. skal føde på kk i bergen.. forhåpentligvis på lørdag.. [:)]

26 år og skal føde på ST. OLAV tidligere RIT i Trondheim.
Termin er 7 mai men kommer sikkert før som første mann gjorde

jeg er 23 og har termin den 27.11 og skal føde på fredrikstad sykehus

klem[:)]

jeg er 18 år, og skal føde på ålesund sykehus rundt den 1. april! [:)]
kanskje vi møtes der da hebra!

Stokmarknes sykehus rundt den 21 februar[:)]

ahus i midten av februar en gang[:D] blir 22år i januar...

Jeg skal føde på St.Olavs hosp. i Trondheim i midten av juni. Fikk også min sønn der for 21/2 år siden.

Blir 26, Ullevål sykehus avd A, 11.mars

ORIGINAL: jeanett84

Bodø sykehus... vet ikke når siden dem kan komme fortilig... termin 23 februar

Har bare det beste å si om Nordlandssykehuset. Fantastiske jordmødre og barnepleiere. Lykke til!
Liva! Frida er født 14. april i år, på den første sommerdagen!

Jeg er 33 år og har "bestilt" Ringerike sykehus ca 10 juli. ( Men hvis genene slår til kan det bli når som helst fram til 24 juli.)

Jeg er 26 (blir 27 i januar), har menstermin 17.juli og skal føde på Lillehammer Sykehus!

Back
Topp