Morsomt :P

lillesola

Forelsket i forumet
Har fått en del mage allerede, og i dag ble jeg gratulert av to som så magen min. De ante ikke at jeg var gravid, så er tydeligvis veldig synlig ;)

Jeg er ikke så veldig lita fra før av, så er litt kos egentlig at det er ordentlig gravidmage :)

Artig. :)
Æ e heller ikke så liten fra før av.. Og i dag når æ va innom butikken lurte dem på om æ hadde lenge igjen.. "Jaaa.. 22 uke." Og så smilte æ. :) Da va dem begge, som æ møtte på to forskjellige tidspunkt, sikker på at det e tvillinga.. :P

Mialille skrev:
Artig. :)
Æ e heller ikke så liten fra før av.. Og i dag når æ va innom butikken lurte dem på om æ hadde lenge igjen.. "Jaaa.. 22 uke." Og så smilte æ. :) Da va dem begge, som æ møtte på to forskjellige tidspunkt, sikker på at det e tvillinga.. :P

hihi jeg har også fått god mage, sa til sambo at selv om jeg bare så en på ul i uke 8 så er jeg sikker på det er fler der inne :P hehehe

Ååååh så morsomt!

Selv er jeg så bite liten at her har magen vistes en god stund nå..

Å så gøy!
Forrige gang fikk jeg mage tiiiidlig, men denne gangen føler jeg meg bare feit...
gleder meg til den popper ordentlig ut her også!!!

Oi, spennende!! :) Kankskje d blir 2, da..

Synes også jeg har veldig stor mage for å bare være 17 uker.
Men magen blir jo større med nr to. Men jeg tenker på hvor stor den kan bli iom at det er så lenge igjen... GRØSS

Back
Topp