Morsomt å flytte seg

mamsemor

Forumet er livet
Aprilbarna`15
På oul så vi at lillebror slappet av, med armene bak hodet.

Mistenker at han stadig ligger sånn, for merker at når jeg bøyer meg framover, eller bytter stilling, "møter jeg på" noe hardt, som brått trekker seg vekk slik at jeg får fullført bevegelsen min! :p
Føles som om det er et ben, eller en arm som ligger der på siden, og som da muligens blir "klemt" når jeg bøyer meg, så han må flytte på seg. Helt merkelig følelse, men veldig morsomt! :-)
Innser nå at lillebror ikke er noen liten celleklump lenger, siden jeg kjenner det så tydelig. :-)

Får veldig lyst til å ta med storesøster på en ultralyd litt utover, så vi kan se om han fortsatt liker å ligge i den stillingen. Hi hi! :p

Er det flere som merker at en kroppsdel raskt flytter seg, når dere bytter stilling? :-)

På oul så vi at lillebror slappet av, med armene bak hodet.

Mistenker at han stadig ligger sånn, for merker at når jeg bøyer meg framover, eller bytter stilling, "møter jeg på" noe hardt, som brått trekker seg vekk slik at jeg får fullført bevegelsen min! :p
Føles som om det er et ben, eller en arm som ligger der på siden, og som da muligens blir "klemt" når jeg bøyer meg, så han må flytte på seg. Helt merkelig følelse, men veldig morsomt! :-)
Innser nå at lillebror ikke er noen liten celleklump lenger, siden jeg kjenner det så tydelig. :-)

Får veldig lyst til å ta med storesøster på en ultralyd litt utover, så vi kan se om han fortsatt liker å ligge i den stillingen. Hi hi! :p

Er det flere som merker at en kroppsdel raskt flytter seg, når dere bytter stilling? :-)
Her ligger morkaka forann, så kjenner desverre ikke så tydelig hvordan han ligger :-(

Jeg kjenner henne helt tydelig når jeg bøyer meg fremover, som en hard klump, og så flytter hun seg unna når jeg beveger meg slik at hun ikke har plass. Merker det også mye på natten, hvis jeg legger meg på feil side blir det mye romstering inni der.

Så artig da! :)

Kjenner ikke helt hvordan hun ligger, men kjenner det ofte da hun snur på seg :) Og sparkene synes ofte godt utenpå magen nå! Er så gøy :D

Jeg har også morkaka foran og merker heller ikke gutten så godt.. Men vi liker oss best på venstre side i senga da, ligger jeg på høyre føler jeg han flytter seg og jeg får også veldig halsbrann :-( ;-)

Jeg har også morkaka foran og merker heller ikke gutten så godt.. Men vi liker oss best på venstre side i senga da, ligger jeg på høyre føler jeg han flytter seg og jeg får også veldig halsbrann :-( ;-)
Godt å høre jeg ikke er alene ;-)

Kjenner masse og hun er så sterk og aktiv :D ser at magen er skev noen ganger og hun sparker i hele magehuset sitt. Ubehagelig når hun sparker ned i ryggen og rompa, eller oppover! Kjenner at hun vrir og vender på deg når jeg bytter stilling. Dundrer i madrassen og i ryggen til pappa om kvelden! :D
Jeg har forresten morkaken foran! Så dette er en villbass :)

så gøy at mange av dere merker og ser lille inni magehuset :) og selvfølgelig litt kjedeligere for dere som har morkaken framom.. - blir vel snart deres tur også :)
på oul her låg lillegutt å smatta mens han sparka å slo etter apperatet de bruker og var meget uenig! merker godt at han ligger mest på høyre side av navlen, kjenner han romstrer når jeg legger meg på venstre side ;) morsomt!

Ja merker det tydelig! Ligger gjerne og presser rumpa/hodet ut på ene siden. :-) aktiv liten gutt♡

Back
Topp