Bollemor Elsker forumet *MIA* 4 Nov 2010 #1 Jeg elsker morsomme serier, men begynner å gå tom for ting å se på[X(] Noen som har gose forslag til bra serier jeg kan laste ned? Har sett "How I met your Mother", "Big Bang theory", "Glee" og "Modern family" [:)]
Jeg elsker morsomme serier, men begynner å gå tom for ting å se på[X(] Noen som har gose forslag til bra serier jeg kan laste ned? Har sett "How I met your Mother", "Big Bang theory", "Glee" og "Modern family" [:)]
K Kittekat Forumet er livet 4 Nov 2010 #2 Whose line is it anyway? er morsom, men det er ikke en serie på samme måte som de andre du nevner.[:)]
Whose line is it anyway? er morsom, men det er ikke en serie på samme måte som de andre du nevner.[:)]
L *Labambie Forumet er livet 4 Nov 2010 #3 According to Jim er utrolig undervurdert! Ler så jeg griner! [:D]
Bollemor Elsker forumet *MIA* 4 Nov 2010 #5 ORIGINAL: Kittekat Whose line is it anyway? er morsom, men det er ikke en serie på samme måte som de andre du nevner.[:)] Ja, den er faktisk veldig morsom [:D]
ORIGINAL: Kittekat Whose line is it anyway? er morsom, men det er ikke en serie på samme måte som de andre du nevner.[:)] Ja, den er faktisk veldig morsom [:D]