Morsomme ord?

BambinoLukas

Gift med forumet
Har det kommet noen flere morsomme ord i det siste da?
Lukas sier: Busekatt og pikken (hinkel pinkel i drømmehagen) [:D][:D][8D]

Lurer på om jeg skal skrive dem opp på den lista til 2 års kontrollen.... [8D][;)]

Haha- gjør det! [:D][:D]

hehehe..

Kian sier Monkamonk - Monica[;)]

hihi de er søte nå som de prøver så hardt for å uttale ord riktig, men ikke får det helt til. har en bunsj av sånne morsomme ord.. blir jo ikke like morsomt å skrive de som å høre at han sier det da men..

tappemus=kattepus
sammesum=sommerfugl
nilla=Linda (meg)
tennet=Kenneth (pappan)

I går da vi så på barnetv sa han teps=kreps.

Må bare få tilføye at han har mange ord som han uttaler riktig, så han er ikke helt på bærtur..

ORIGINAL: Ole Brumm

hihi de er søte nå som de prøver så hardt for å uttale ord riktig, men ikke får det helt til. har en bunsj av sånne morsomme ord.. blir jo ikke like morsomt å skrive de som å høre at han sier det da men..

tappemus=kattepus
sammesum=sommerfugl
nilla=Linda (meg)
tennet=Kenneth (pappan)

Må bare få tilføye at han har mange ord som han uttaler riktig, så han er ikke helt på bærtur..

Hehe, tappemus... Så herlig! [:)]

ORIGINAL: BambinoLukas

ORIGINAL: Ole Brumm

tappemus=kattepus
sammesum=sommerfugl
nilla=Linda (meg)
tennet=Kenneth (pappan)

Hehe, tappemus... Så herlig! [:)]

Hihi, blir jo som sagt litt annerledes når man skriver det enn sånn han sier det..

kom på et ord til.. sinesant-noen som gjetter hva det kan være?

Gutten min sier mye rart, skravler fælt, men ikke alt er like tydelig artikulert. Han sier nesten konsekvent p i stedet for k. Det gir søte ord som masepopp [:D]

Back
Topp