Morsomme oppdagelser o.l

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Tenkte det kunne være gøy med en side der vi kan skrive om vi har oppdaget noe gøy, eller rart med oss selv -eller kjæresten - gullkorn fra unger? :p

jeg oppdaget noe jeg synes var morsomt da.. har klødd litt i rompesprekken siste dagene.. fant ut at jeg måtte se om jeg så hva det kunne være - joda.. massemasse strekkmerker øverst i rompesprekken :o
hadde virkelig ikke tenkt over at det gikk an :p skjønner nå hvor strekkmerka har gjømt seg.. hehe

jeg oppdaget noe jeg synes var morsomt da.. har klødd litt i rompesprekken siste dagene.. fant ut at jeg måtte se om jeg så hva det kunne være - joda.. massemasse strekkmerker øverst i rompesprekken :o
hadde virkelig ikke tenkt over at det gikk an :p skjønner nå hvor strekkmerka har gjømt seg.. hehe
Haha spesielt

Vi har to flinke barn her hjemme vi som perler og lager tegninger til lillebror :-D
Og sier: "Mamma, når lillebror kommer ut kan vi skifte tissebleier og dere bæsjebleier!" (Vet ikke om de har så lyst til det egentlig, men...)

Vi har to flinke barn her hjemme vi som perler og lager tegninger til lillebror :-D
Og sier: "Mamma, når lillebror kommer ut kan vi skifte tissebleier og dere bæsjebleier!" (Vet ikke om de har så lyst til det egentlig, men...)

hehe ;) såå koselig, og søtt at de tenker sånn da :)

Tips! Om man har en dårlig dag, finn nærmeste speil og "shake it off", dans og rist rumpa og magen så alt hopper frem og tilbake, og du vil garantert få deg en god latter:D
Hahaha! :-D ser det for meg!

Back
Topp