Synes det var kult at de respekterte ønsket hans jegJa. Tenk så trist :-( :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synes det var kult at de respekterte ønsket hans jegJa. Tenk så trist :-( :-D
Synes det var kult at de respekterte ønsket hans jeg![]()
Kanskje de har veldig dårlig råd og han ville spare familien for ekstra utgifter i begravelsen hansKanskje de er gjerrige de også.![]()
Stod om det i Magasinet forrige helgKanskje de har veldig dårlig råd og han ville spare familien for ekstra utgifter i begravelsen hans![]()
Hahaha.. Litt av noen navn!Brukte en sånn navne-app før lille ble født. Fikk noen litt underholdene resultater..![]()
Vis vedlegget 111471
Var ute å gikk tur idag og kom over dette skiltetsyns det var litt morsomt, gatenavnet står i stil med skiltet
![]()
HahahahaBrukte en sånn navne-app før lille ble født. Fikk noen litt underholdene resultater..![]()
HahahahaBrukte en sånn navne-app før lille ble født. Fikk noen litt underholdene resultater..![]()
HahahaVis vedlegget 111471
Var ute å gikk tur idag og kom over dette skiltetsyns det var litt morsomt, gatenavnet står i stil med skiltet
![]()
trodde jeg skulle tisse på meg av latterkrampe når jeg gikk forbi skiltet, stod der og lo for meg selv, bare det i seg selv burde nesten bli tatt bilde avHahaha![]()

Kan se det for meg haha xDtrodde jeg skulle tisse på meg av latterkrampe når jeg gikk forbi skiltet, stod der og lo for meg selv, bare det i seg selv burde nesten bli tatt bilde av![]()
Ååååh jeg kjenner meg igjen :O Mannen er akkurat sånn.
Sitter å ler meg i hjel når han spillerÅåååh jeg kjenner meg igjen :O Mannen er akkurat sånn.
Hahaha! Godt å vite at vi er flere daÅåååh jeg kjenner meg igjen :O Mannen er akkurat sånn.
Jeg er en skikkelig dårlig taper og enda verre vinnerDenne lo jeg av!
Dårlig taper og dårlig vinner her![]()