Morsomme besteforeldre

pandalise

Gift med forumet
Har dere noe morsomt besteforeldrene dine gjør eller sier?

Mine er litt FOR funky.. Bestefar er liten og tynn, type 168cm og 65kg.. Mormor er sikkert 185cm og 100kg[8D]
De krangler HELE tiden, om alt. De snakker i munnen på hverdandre, og er NORDLENNINGER [8D][8D]

Morsomt og morsomt...men bestemor ler hele tiden av meg når jeg sier vi skal f.eks gå tur i skogen, i fjæra med gutten så han får sett og kjent litt på det som finnes osv, generelt å ta med Odin på ting. Da sier hun bare "hohoho, han som er så liten skjønner da vel ikke noe av det! Før i tiden lå ungene på et rom til de var året!" Hun er kjempesnill altså, og veldig med i tiden, men ikke når det gjelder dette tydeligvis[8D]

Bestemoren min er litt ufrivillig morsom (og noen ganger litt plagsom) Hun er bygdas sladrekjerring nr 1!!! Og hun forteller ofte noe om folk jeg ikke aaaner hvem er. "Joooda. Det er barnebarnet til Magda som var gift med han Ola oppi Lia. Svogeren til ho Kari. Mor av Mandius...osv" Eehh.. Hvis jeg ikke vet hvem de på min alder er har jeg i alle fall ikke peiling på hvem besteforeldrene er...[&:][:D][:D][:D]

Er besteforeldrene til mannen da. Og i grunnen ikke spesielt morsomt, for blir jo så flau, men. Hver gang vi er ute og spiser (ikke så ofte vi er med, siden de bor på en annen kant av landet) så må de klage. På alt. Særlig bestemoren, hun er en mester! Det som gjør det morsomt er den skjulte dialogen resten av oss har med servitørene og hun skjønner ingenting.

Svigermormor har tydeligvis fått litt slapp fisring, for sist vi var det så slapp hun ut litt luft. "Åj, prupp-prupp, sier det visst" sa hun. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg holdt på å le meg ihjel! Promphumor er gøy!!! [:D]

ORIGINAL: Lindas79

Svigermormor har tydeligvis fått litt slapp fisring, for sist vi var det så slapp hun ut litt luft. "Åj, prupp-prupp, sier det visst" sa hun. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg holdt på å le meg ihjel! Promphumor er gøy!!! [:D]

Da hadde nok jeg også ledd [:D]

ORIGINAL: pocahontas1

Bestemoren min er litt ufrivillig morsom (og noen ganger litt plagsom) Hun er bygdas sladrekjerring nr 1!!! Og hun forteller ofte noe om folk jeg ikke aaaner hvem er. "Joooda. Det er barnebarnet til Magda som var gift med han Ola oppi Lia. Svogeren til ho Kari. Mor av Mandius...osv" Eehh.. Hvis jeg ikke vet hvem de på min alder er har jeg i alle fall ikke peiling på hvem besteforeldrene er...[&:][:D][:D][:D]

HAHAH[:D] Sånn gjør mormora mi og! Dritbra!

Mormora mi fiser mye hun og[:-] "Det ble vindfullt her"[8D]

Bestefar bruker å si "Det er vanskelig å holde på noe man ikke kan holde i handa" - så fiser han..

Haha, besteforledre kan være morsomme ! [:D]

Har bare mormor og bestemor igjen, men ingen av de er/gjør noe spessielt morsomt. Hun ene er heller tragisk.
Drikker seg så drita at hun ikke klarer å stå på bena på julaften osv..

Men mormoren til samboern min er veldig festlig. Lever helt i sin egen verden. Hver gang man snakker om noe, så avbryter hun alltid med et eller annet som er heeelt utenom tema. Ikke så veldig morsomt, men jeg humrer godt når hun gjør det [;)]
Også er hun ikke helt up to date, så hun sa på dåpen til eldstemann at hun skulle spandere maten. Vi kunne bare legge ut, så skulle vi få igjen penger. Så jeg tenkte jeg kunne runde ned litt, så ikke det ble så mye penger for henne, og tror du ikke jaggu dama kom med en 200 lapp [:D] "Ikke si til noen at det er jeg som har betalt for dåpen da"
Neeei da, det skal vi ikke [;)]

hehe mange komiske besteforeldre ute og går ser jeg [:D]

Bestefar er komisk i den forstand at når han ler rister hele kroppen, og han er ganske stor med en stooor "gravid"mage, så det ser ganske komisk ut når han sitter å hopper i sofaen [:)] Åsså drar han inn luft i den ene munnviken så det kommer sånn plystrelyd [:)]

Åsså må jeg fortelle noe komisk bestemoren til en veninne sa i dåpen til barnebarnet sitt. (hun er litt dement)
"Hvem er han der? En av Brocks-folket?"  (ingen av oss vet hvem brocks-folket er..)
"Nei, det er xxx, barnebarnet ditt"
"Nei han der pjokken hakke jeg sett før, så det tror jeg ikke!" [8D]

Hehe...mange morsomme besteforeldre[:D] Har ikke noe å si om de jeg.....har aldri kjent de[&o]
Men Sivert C har jo,så kanskje det komme noe morsomme ord el. ting de gjør etterhvert[:D]

Back
Topp