Morsom test - kjønn

Lillemoren*

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Hei, var hos naprapat i dag, og han sa han hadde en morsom måte å finne ut kjønnet på. Han stod med øynene lukket og holdt hendene på pulsen på håndleddet mitt. Hvis det var sterkest puls på den venstre hånden betydde det gutt, og høyre betydde jente:) han mente jeg får gutt, så blir spennede å se :dummy:
Noen som vet kjønn som vil prøve, og gi meg tilbakemelding om det stemte på dere? :joyful:dere må ha hjelp av partneren ;)
 
Hei, var hos naprapat i dag, og han sa han hadde en morsom måte å finne ut kjønnet på. Han stod med øynene lukket og holdt hendene på pulsen på håndleddet mitt. Hvis det var sterkest puls på den venstre hånden betydde det gutt, og høyre betydde jente:) han mente jeg får gutt, så blir spennede å se :dummy:
Noen som vet kjønn som vil prøve, og gi meg tilbakemelding om det stemte på dere? :joyful:dere må ha hjelp av partneren ;)
Har sterkest puls på venstre hånd. Fikk beskjed om gutt på ultralyd 13+5, men i dag 16+3 fikk jeg beskjed om jente :)
 
Har sterkest puls på venstre hånd. Fikk beskjed om gutt på ultralyd 13+5, men i dag 16+3 fikk jeg beskjed om jente :)
Så da stemte det ikke på deg da, takk for at du testet :) har fremdeles et lite håp om jente:angelic:
 
Sterkest puls på min venstre her, men venter jente (bekreftet ved ul og NIPT) :)
 
Oi, hvor var du på ul? Hørt at det skal noe til å ta feil etter uke 13.:)

Jeg er med i et forskningsprosjekt der jeg går til noen av landets fremste spesialister. De sier at å si noe om kjønn rundt uke 13 er som regel tipping. 50/50 sjansje for rett uansett :) på det tidspunktet er kjønnsorganene for lik til å kunne si noe med sikkerhet.
 
Skulle til å skrive at det omtrent sier seg selv at man har sterkest puls på venstre arm, men fant selv sterkest på høyre. Føler det er mer logisk med sterkest puls på venstre side da det er nærmere hjertet:D
 
Jeg er med i et forskningsprosjekt der jeg går til noen av landets fremste spesialister. De sier at å si noe om kjønn rundt uke 13 er som regel tipping. 50/50 sjansje for rett uansett :) på det tidspunktet er kjønnsorganene for lik til å kunne si noe med sikkerhet.
Ja hun var ikke helt sikker i uke 13. Hun ville tippe gutt. Men hun jeg var hos i går spurte om hun skulle si hva hun så. Virket litt sikrere! Men hun sa at det ikke var 100% selvsagt :)
 
Jeg er med i et forskningsprosjekt der jeg går til noen av landets fremste spesialister. De sier at å si noe om kjønn rundt uke 13 er som regel tipping. 50/50 sjansje for rett uansett :) på det tidspunktet er kjønnsorganene for lik til å kunne si noe med sikkerhet.
Huh. Ja det er mye mulig. Jeg var hos en jordmor i uke 13+1 og hun sa at hun var 99,9% sikker på at det var gutt, «den der er ikke til å ta feil av». Så forklarte hun nibteorien, med vinkelen på niben(kjønnet). Her var det en tut som sto rett opp, mens på jente ville den vært mer krummet. Blir spennende å se om hun får rett på Oul.:)
 
Back
Topp