Morsom Sex? - Tips

Vandelay

Første møte med forumet
Hei alle sammen, fint forum dere har her :)

Jeg trenger litt tips for å ha litt morsom sex sammen med dama mi.
Vi er litt for glad i soverommet og sene kvelder når det gjelder sex.
Jeg lurer på om dere kanskje har noen tips til hva vi kan finne på for å få et morsomt og varierende sexliv?
Ingen av oss er noe særlig interessert i SM eller fetisher btw.

Takker for alle svar!

:)
 
[;)]dusjen, eventuelt badekar vis dere har det.. det er bare fantastisk deilig!
[;)]ellers hvo dere enn befinner dere, prat litt "dirty" til hverandre, nåe behovet da melder seg.. fir buksene på stedet, enten det er på vaske rommet eller kjøkkenet.. det er så mange plasser enn kan "kose" seg på, det er bare å bruke fantasien[:D]
 
Lykke til da vel[;)]
 
Æ anbefale alle rom i huset unntatt soverommet! D bli liksom straks litt mer "dirty" da, så slepp man sæ litt laus. Litt dirty talk kan og funke, bære man passe på å ikkje "førnærme" kværandre. Foran et speil kan og være noe! Thihi, vi har garderobeskap m speil på begge side av senga....[;)]
 
anngående spiselig undertøy.. de sukkersmykkene vi alle hadde da vi var små.. sånn undertøy har de fått... men det så litt skummelt ut... litt rare farger å sånt.. sikkert sykt med tilsettingstoffer o.l... så de ligger fint hjemme i skuffa, ikke spist... enda hvertfall.....
 
Smelt sjokolade(mørk, lys og hvit) og gi ham den og en pensel.....
 
Eg veit jo ikkje heilt kva dere har gjort foreløbig, men om ingen av dere ikkje har noe imot sex leketøy, gi henne ein vibrator som hu kan styre mens du er inni henne[:)] Ellers så kan dere prøve ut nye steder.. Ta bilder... Glidekrem, olje.. Masse som kan bli gjort!!
 
Back
Topp