buster
Forumet er livet
Kom på den pga mnds konkurranse.
Var på Ica Maxi og handla en dag og da var der en stand der som delte ut smaksprøver på is. Hadde litt oppi ett sånt lite beger. Har jo gitt Julian is før, men han har som regel bare spytta ut.
Men dette begeret så han veldig interresert på så snill mamma som jeg er tenkte jeg han kunne få smake...[&:][:D]
Han fikk skeia inn i munnen, ser på meg med fortvilelse i blikket og begynner å hylskrike! Lener seg fram over vogna og griner skikkelig, gløtter opp på meg imellom toktene, med ett blikk som sier: "Hvorfor mamma?? Hvorfor??"[:D][:D][:D]
Haha, stakkars liten for en grusom mamma han har!!![8D][8D]
Var på Ica Maxi og handla en dag og da var der en stand der som delte ut smaksprøver på is. Hadde litt oppi ett sånt lite beger. Har jo gitt Julian is før, men han har som regel bare spytta ut.
Men dette begeret så han veldig interresert på så snill mamma som jeg er tenkte jeg han kunne få smake...[&:][:D]
Han fikk skeia inn i munnen, ser på meg med fortvilelse i blikket og begynner å hylskrike! Lener seg fram over vogna og griner skikkelig, gløtter opp på meg imellom toktene, med ett blikk som sier: "Hvorfor mamma?? Hvorfor??"[:D][:D][:D]
Haha, stakkars liten for en grusom mamma han har!!![8D][8D]