Morsom historie!

buster

Forumet er livet
Kom på den pga mnds konkurranse.
 
Var på Ica Maxi og handla en dag og da var der en stand der som delte ut smaksprøver på is. Hadde litt oppi ett sånt lite beger. Har jo gitt Julian is før, men han har som regel bare spytta ut.
Men dette begeret så han veldig interresert på så snill mamma som jeg er tenkte jeg han kunne få smake...[&:][:D]
 
Han fikk skeia inn i munnen, ser på meg med fortvilelse i blikket og begynner å hylskrike! Lener seg fram over vogna og griner skikkelig, gløtter opp på meg imellom toktene, med ett blikk som sier: "Hvorfor mamma?? Hvorfor??"[:D][:D][:D]
 
Haha, stakkars liten for en grusom mamma han har!!![8D][8D]
 
Hihi gikk litt tid her og før is ble godtatt, men nå er hun et stort smil hele jenta, når isen blir tatt rem;-)
 
Forskjell på folk ser jeg.......
 
Typen og jeg satt og snakka om hva vi skulle ha til middag her en dag, og litt på spøk så spurte vi Alexander "Hva vil du ha da??" Hvorpå gutten reiste seg opp gikk bort til døra inn der fryser'n står banka på og sa "isssssssssssssssss".......
Forrige helg da han fikk is så spiste han opp sin fortere enn pappa'n og da SKULLE han ha resten av pappa sin is også....
 
[8D] hihi - flire flire[8D]
 
Hi Hi
Stakkars Julian Elias som har en så fæl mamma [8D] [:D]
 
Back
Topp