Morsom escape

ORIGINAL: xCamillax

ORIGINAL: OleSebastian`s mamma

ORIGINAL: September Mammaen

UTE [:D]

Er med på neste

http://armorgames.com/play/2558/the-great-basement-escape

Hvordan ligger dere an?

Jeg har fått knytta tau rundt gulrota.

det har jeg også.. og plassert tørketrommel-tingen inni den luka man skrur opp.. og knytt tauet rundt det som henger i luka.. men nå står jeg fast[8|]

Me to!! Også har jeg putta den tannhjulet inni sammen med den tørketrommel dingsen

Samme her. Og tauet rundt tannhjulene, og gulrota i taket.

tannhjul??[8|] hvor fant du de??

Sykkelen.

takk[:)]

vet enda ikke hvor plankene, skruene og hammeren skal da[8|]

Jeg mangler 2 spiker. har 6, men må ha 8 sier de!

hmm.. jeg mangler en.. men finner ikke flere[&o]

De plankene/skiene har jeg satt mellom stavene .. men får ikke den musa inni tørketrommelen jeg selvom jeg har lagt "trommelen" i den luka [8|]

har du hengt opp gulrota med tråden rundt da?

Jeg mangler 2 spiker. har 6, men må ha 8 sier de!
Mangler 1...

UTE [:)][:)][:)]

hjelp??[8|]

har sykkel-kjettingen rundt tannhjulene ;)

plankene finner du ved å bruke hammeren på en kasse i en av hyllene.. skiene husker jeg ikke hvor jeg fant

Skjønner - bare lurte på om det var planker OG ski, eller bare ski (har ski)[8D] Men prøver å finne planker [:)]

De plankene/skiene har jeg satt mellom stavene .. men får ikke den musa inni tørketrommelen jeg selvom jeg har lagt "trommelen" i den luka [8|]

har du hengt opp gulrota med tråden rundt da?

ja! men festet ikke sykkelkjeden før nå, så kanskje det går nå :)

har sykkel-kjettingen rundt tannhjulene ;)

plankene finner du ved å bruke hammeren på en kasse i en av hyllene.. skiene husker jeg ikke hvor jeg fant

Skjønner - bare lurte på om det var planker OG ski, eller bare ski (har ski)[8D] Men prøver å finne planker [:)]

du bruker hammeren på kassen nederst til høyre i hyllen[:)]

Hvit skrift:

Tannhjulene, trommlen , tauet og musa inni veggen. Så spinner hjulet og da kan man feste tauet i tannhjulet. Så åpner luka seg. Og da lager man stige av plankene og 8 spiker.

Hvit skrift:

Tannhjulene, trommlen , tauet og musa inni veggen. Så spinner hjulet og da kan man feste tauet i tannhjulet. Så åpner luka seg. Og da lager man stige av plankene og 8 spiker.

mangler en spiker ser det ut til.. en som var spesielt vanskelig å finne??? husler du evt hvor du fant de??[8|]

Hvit skrift:

mangler en spiker ser det ut til.. en som var spesielt vanskelig å finne??? husler du evt hvor du fant de??[8|]

Nei. husker ikke alle. Men er en ved musehullet og en ved vasken ihvertfall. _Tror det var dem jeg fant sist.

ORIGINAL: dørti gullkorn

mangler EN spiker!!

den siste jeg fant som jeg synes var vanskelig lå : oppå vaskemaskin, om du ser nedi vasken, så ser du bort på vaskemaskin (eller tørketrommel)

ORIGINAL: dørti gullkorn

mangler EN spiker!!

den siste jeg fant som jeg synes var vanskelig lå : oppå vaskemaskin, om du ser nedi vasken, så ser du bort på vaskemaskin (eller tørketrommel)

den har jeg[8|] åååååå[8D]

Ute

Ute av kjelleren.. :)

uuuuuuuuuuuuuuuuuteeeeeeee[:D]

hva er neste??[:D]

Back
Topp