Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: xCamillax
ORIGINAL: OleSebastian`s mamma
ORIGINAL: September Mammaen
UTE [:D]
Er med på neste
http://armorgames.com/play/2558/the-great-basement-escape
Hvordan ligger dere an?
Jeg har fått knytta tau rundt gulrota.
det har jeg også.. og plassert tørketrommel-tingen inni den luka man skrur opp.. og knytt tauet rundt det som henger i luka.. men nå står jeg fast[8|]
Me to!! Også har jeg putta den tannhjulet inni sammen med den tørketrommel dingsen
Samme her. Og tauet rundt tannhjulene, og gulrota i taket.
tannhjul??[8|] hvor fant du de??
Sykkelen.
takk[:)]
vet enda ikke hvor plankene, skruene og hammeren skal da[8|]
Jeg mangler 2 spiker. har 6, men må ha 8 sier de!
De plankene/skiene har jeg satt mellom stavene .. men får ikke den musa inni tørketrommelen jeg selvom jeg har lagt "trommelen" i den luka [8|]
UTE [:)][:)][:)]
har sykkel-kjettingen rundt tannhjulene ;)
plankene finner du ved å bruke hammeren på en kasse i en av hyllene.. skiene husker jeg ikke hvor jeg fant
De plankene/skiene har jeg satt mellom stavene .. men får ikke den musa inni tørketrommelen jeg selvom jeg har lagt "trommelen" i den luka [8|]
har du hengt opp gulrota med tråden rundt da?
har sykkel-kjettingen rundt tannhjulene ;)
plankene finner du ved å bruke hammeren på en kasse i en av hyllene.. skiene husker jeg ikke hvor jeg fant
Skjønner - bare lurte på om det var planker OG ski, eller bare ski (har ski)[8D] Men prøver å finne planker [:)]
Hvit skrift:
Tannhjulene, trommlen , tauet og musa inni veggen. Så spinner hjulet og da kan man feste tauet i tannhjulet. Så åpner luka seg. Og da lager man stige av plankene og 8 spiker.
Hvit skrift:
Tannhjulene, trommlen , tauet og musa inni veggen. Så spinner hjulet og da kan man feste tauet i tannhjulet. Så åpner luka seg. Og da lager man stige av plankene og 8 spiker.
mangler en spiker ser det ut til.. en som var spesielt vanskelig å finne??? husler du evt hvor du fant de??[8|]
ORIGINAL: dørti gullkorn
mangler EN spiker!!
ORIGINAL: dørti gullkorn
mangler EN spiker!!
den siste jeg fant som jeg synes var vanskelig lå : oppå vaskemaskin, om du ser nedi vasken, så ser du bort på vaskemaskin (eller tørketrommel)
ORIGINAL: ~Cissi~
E stuen neste? [:D] http://armorgames.com/play/1311/the-great-living-room-escape