Morsmelkerstatning

Herrlighet så smart! At han kan ta baby i helga slik at jeg kan sove :D Takk!
Ja det er gull verdt. Aldri undervurder effekten av fire-fem timer sammenhengende søvn! Lillesnupp får frokost av meg, så står pappaen opp med henne og gir neste måltid på flaske. Jeg sover til jeg våkner av spreng, og pumper når jeg står opp siden lillesnupp da får tilsvarende måltid av pappaen. Som regel er de på farten fra ca 8-13, da får jeg sove lenge og rekker gjerne litt husarbeid før de er tilbake.

Ja det er gull verdt. Aldri undervurder effekten av fire-fem timer sammenhengende søvn! Lillesnupp får frokost av meg, så står pappaen opp med henne og gir neste måltid på flaske. Jeg sover til jeg våkner av spreng, og pumper når jeg står opp siden lillesnupp da får tilsvarende måltid av pappaen. Som regel er de på farten fra ca 8-13, da får jeg sove lenge og rekker gjerne litt husarbeid før de er tilbake.
Er det mulig?! Hvor fant du den mannen? :o

Er det mulig?! Hvor fant du den mannen? :eek:
Det var han som fant meg;) han er helt fantastisk med henne, og hun er pappajente så det holder. De storkoser seg sammen og jeg tror han synes det er godt å få lov å ha henne litt alene, og få kjenne at han faktisk har full kontroll. Pluss at han synes det er kult at kompisene hans med småbarn måper av at han kommer trillende med babyen uten at puppene mine er med:hilarious:For 2.5 mnd siden hadde han aldri holdt en nyfødt før, så han har virkelig vokst inn i rollen!

Det var han som fant meg;) han er helt fantastisk med henne, og hun er pappajente så det holder. De storkoser seg sammen og jeg tror han synes det er godt å få lov å ha henne litt alene, og få kjenne at han faktisk har full kontroll. Pluss at han synes det er kult at kompisene hans med småbarn måper av at han kommer trillende med babyen uten at puppene mine er med:hilarious:For 2.5 mnd siden hadde han aldri holdt en nyfødt før, så han har virkelig vokst inn i rollen!

Sånne menn liker vi:)
Her tar også mannen mini om morgenene i helgene, og gjerne på ettermiddag/kveld etter jobb også, så jeg får noen timer for meg selv. Nå får mini mme hver dag,spesielt på kvelden, fordi jeg ikke har nok melk.

Her tar samboer lillegutt når jeg ikke orker. Lillegutt får flaske så pappaen får hjelpe til så mye han/jeg vil. For eksempel i går så hadde jeg verdens verste hodepine og trengte søvn. Da tok pappaen all nattmatingen mens jeg sov :) han våkner dog ikke av at lillegutt våkner, så jeg ligger siden av å gir han en smekk på ryggen og sier at han må stå opp [emoji23]

Jobber ikke mennene deres siden de tar nattevåk? :)

Mannen min jobber. I helgene hjelper han til, men i uka tar jeg meg av mini. Mannen må jo tidlig opp, mens jeg og mini kan sove til 11 så skulle bare mangle at jeg stod opp om natten tenker nå jeg.[emoji170][emoji1348][emoji480] men hver familie har vel sin løsning[emoji4]

Back
Topp