Morsmelk

Bkno6066662

Andre møte med forumet
Hei jenter :-)
Jeg lurte på noe, jeg lekker ufattelig mye morsmelk de siste dagene nå er 34+1, og må bruke opptil flere ammeinnlegg om dagen men alikevell er det så mye at det kommer i bh'en
Er førstegangs og redd for at det blir problemer med amming når ungen kommer siden jeg lekker så mye.
Har også hørt at dette er et tegn på at fødselen nermer seg :-) noen med råd om hva jeg kan gjøre, eller må jeg bare fortsette å bruke ammeinnlegg?

Sent fra min mobilapp

Hei :) jeg vet ikke noe om det går utover ammingen, men jeg lekker mye nå og gjorde det sist også! Da gikk det veldig bra med amming, å jeg fødte 10 dager over termin. :) det eneste jeg Gjør er å klemme ut for hånd :p aner ikke om det er riktig å gjøre, men det hjelper litt på lekkasjen hvertfall

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg har ingen melk eller så mye som antydning til melk nå i uke 32 og når jeg leser om dere blir jeg litt bekymra på vegne av meg selv og min amming.. Tenk om jeg ikke produserer melk..? *urerfaren førstegangs*

Jeg har ingen melk eller så mye som antydning til melk nå i uke 32 og når jeg leser om dere blir jeg litt bekymra på vegne av meg selv og min amming.. Tenk om jeg ikke produserer melk..? *urerfaren førstegangs*
Har det akkurat på samme måte, og jeg begynte tidlig forrige gang, men nå er det nada tegn på noe.

<3 lille spire <3

Min søster hadde mye lekkasje fra uke 30, hadde ingen problem med amming, jeg hadde ingenting antydning på at der skulle være noe melk i det hele tatt, men etter fødsel var det full produksjon og hadde ingen problem med amming.
(Jaja oppstarts problem hadde vi jo, men ikke produksjons problem)

Æ har villa fortsett med å bruk ammeinnlegg :) Trur amminga vil gå fint æ,sjøl om du har lekkasje no :) Hadd lekkasje me første i mang mnd æ å,men amminga gjekk bærre fint :)

Å no har æ hatt melk i puppan sammenhengende i 4 år :)

Samme tanken har slått meg...

Æ kjenne mang som ikke har hatt lekkasje eller nåkka som helst tegn t mm før fødsel,men det har alltid komme rett etter fødsel,så ikke bli bekymra om det ikke kjæm nåkka væske før fødsel :)

Det kom etter fødsel hos meg, og da kom det myye! Stod og så forbauset i speilet på de sprengte puppene som plutselig var store.. Ville ikke stresset med at man ikke har melk på forhånd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Æ kjenne mang som ikke har hatt lekkasje eller nåkka som helst tegn t mm før fødsel,men det har alltid komme rett etter fødsel,så ikke bli bekymra om det ikke kjæm nåkka væske før fødsel :)
Godt å høre :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg fikk ingen melk sist, før etter fødselen! Og da ble jeg rene meieriet, hadde ingen problemer med oppstart eller noen ting, så ikke bekymre dere. Det er helt vanlig å ikke få melk før babyen kommer, da kommer det noen hormoner som setter i gang utdrivelsesrefleksen :)

Back
Topp