Morsmelk

Catski

Forumet er livet
Hvem av dere har smakt på morsmelka, eller fått samboer til å gjøre det?
Ingen av oss har gjort det.
Samboer sier at han er ennå i tenkeboksen, ang det.

Jeg har smakt - og det smaker søtt [:)] Emily har vært nysgjerrige på det helt siden jeg gikk gravid, og gledet seg til å få smake, men hun likte det ikke... hehe 

hehe. jeg hadde kjempe lyst til og smake. og jeg drikker mye te med melk i, så jeg tenkte jeg iallfall skulle prøve det. Men nå når melken er kommet så tørr jeg ikke, litt ekkelt liksom.[&:] Men har veldig lyst til og prøve og ha litt i teen. men får se om jeg tørr.
men jeg har smakt de små dråpene som har havnet på hånda mi eller noe, og det smaker søtt ja.. [8|]

ORIGINAL: natt

hehe. jeg hadde kjempe lyst til og smake. og jeg drikker mye te med melk i, så jeg tenkte jeg iallfall skulle prøve det. Men nå når melken er kommet så tørr jeg ikke, litt ekkelt liksom.[&:] Men har veldig lyst til og prøve og ha litt i teen. men får se om jeg tørr.
men jeg har smakt de små dråpene som har havnet på hånda mi eller noe, og det smaker søtt ja.. [8|]

ja det er kun det jeg også har smakt da.. ikke noe mer enn det. hehe.. kanskje du ikke trenger sukker i teen din da?? [;)] Jeg innbiller meg at melken smaker litt utvannet jeg... men vet ikke hvorfor [8|]

Jeg har bare smakt de dråpene jeg også. Men storebror har smakt, han syns det var veldig godt! [:D] (han fikk ikke av puppen altså)[;)]

Både jeg og samboeren har smakt på den [:D]

jupp, da har jeg smakt te med min melk i. og det ble 2 små slurker.. resten havna i vasken.. [&:]

Back
Topp