Bkno9087872
Forelsket i forumet
Hvilken morsmelk erstattning anbefaler du og hvorfor?
Fødet for noen dager siden men ser ut som amming ikke vil gå desverre, derfor trenger jeg en pakke med morsmelk erstattning i hus men aner ikke hvilken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bruker nan siden vi blr anbefalt det av legen. Er visst bedre i forhold til luft i magen. Jeg visste ingenting om noen ting når vi begynte med mme på nr 1 for 2.5 år siden og tok automatisk nan. Dro til legen fordi hu var så urolig og fikk beskjed om at det var bra hu fikk nan. Så har kjøpt inn det til nr 2 også. Men nå får jeg pumpa ut en god del og han får bare ca ei flaske nan om dagen.
Alle har vel forskjellige meninger om hvilken som er best og hvorfor. Du kan jo prøve deg frem eller få gubben til å kjøpe det. De tenker ikke så mye over ting som vi gjør. Og det er grunnen til at vi begynte med nan. Mannen kjøpte det uten at jeg visste det fordi han så at jeg kom til å trenge en pause fra ammingen med nr 1.
Ja magevondt kan de få uansett. Vi brukte minifom og malt ved siden av. Da gikk alt over. Når hu var 1.5 år så spiste hu rakfisk og tålte det, så magen hennes tok ikke noe skade av nan, malt og minifom. Ja er ganske lett å la noen andre ta valget. Hehe. Da slipper man å tenke for mye over det. Alle har forskjellige erfaringer.Blir så usikker, men ingen barn er like så kjangs for mage vondt er jo der uansett hvilken jeg tar.. Hun viser små tegn til magevondt, men ikke skikklige. Jeg får rett å slett sende noen på butikken så får de ta valge, så finner vi ut om det går![]()
Får det på apoteketFinnes Collett fortsatt? Brukte det til junior for over 11 år siden. Eneste han tålte.. Nan gulpet han sykt mye av husker jeg.
Ahhh takk![]()