Morsmelk av flaske!Ett spm..

FirstTime

Elsker forumet
Sikkert dumt spm men spør jei dahh[;)] : Juliana får jo så mye pupp hun orker. Men natt til idag begynte vi gi henne flaske. Skal gjøre det av og til når jeg ikke er her eller må sove. Men er det begrensninger hva de får lov få av flaska. Hun slukte to dl og jaggu skulle hun ha pupp etterpå

Må vi passe på ikke gi for stor mengde pr flaskemating??

Stor klems!

Så lenge hun er sulten så er det bare å mate.
Du har pumpet deg ikke sant?
Det hun ikke har plass til kommer da opp igjen[;)]
Kanskje hun har økedag?
Hvor mange ml spiste hun? Ca 100 ml på flaske?

Jeg pleier å la ho spise seg mett jeg da[;)] Er vel ikke no begrensning på hvor mye de kan få av flaske..eneste er vel at amminga skal sitte godt før flaske..
Jeg opplever at når ho får mme eller mormelk på flaska sover hun ofte litt lenger....
å det kan jo være godt[:D]
Lykke til...

okidoki[:D]

ej lete nathalie ete sej mette:) ho ete d ho makta :)

Forrige mandag på kontroll hadde Aleksandra lagt på seg 160 g. Noe som var i minste laget sa de. (Jeg har ikke hatt nok melk) De foreslo at jeg gav mer morsmelkerstatning i tillegg enn jeg til da hadde gjort. Og jeg måtte vekke henne opp hver tredje time for at hun skulle spise.. Da bestemte jeg meg for å kutte ut amminga, da jeg hadde minimalt med melk. Hun fikk da erstatning hver tredje time, og nå på tirsdag hadde hun lagt på seg 460g.  I meste laget sa de da, men det var helt greit siden det gikk opp i opp med forrige uke... Da fikk jeg ikke lov til å gi mer enn hver tredje time framover... Tror kanskje det har litt med om det er vanlig morsmelk eller erstatning de får...... Hvor mye det er fosvarlig å gi. Når jeg amma sa de jeg bare skulle gi ho mat hver gang ho var sulten.....

Back
Topp