Morsinstinkt

Elisabet

Glad i forumet
Jeg hadde en litt uheldig opplevelse på lørdag. To fulle karer falt over meg og rett i magen min. Jeg ble livredd og tente på alle pluggene med en gang. Det skal ganske mye til for å få meg skikkelig sint, men jeg gikk bort til han ene og fiket til han så det virkelig smalt. Jeg følte at jeg måtte gjøre alt for å beskytte den lille i magen min. De ligger heldigvis veldig godt beskyttet inni der, men man blir allikevel veldig redd.
 
jeg kan godt skjønne at du reagerte slikt,det er nå helt naturlig når vi har en liten en i magen.jeg hadde gjort det samma.

men den lille er som du sier godt beskytta inni der.iallefall ennå.[;)]men hvilken mor ville ikke gått gjennom ild for babyen sin.[:)]
 
Hadde nok gjort det samme! [:D]
Var ute på lørdag blant mange fulle folk eg og. Hadde ikkje tenkt over det før, men når eg plutselig stod i kø med mange fulle folk rundt meg som dulta borti og sånn (ja alle veit vel korleis enkelte er i fylla....), ja då vart eg litt bekymra for magen min! Og den inni sjølvsagt. Følte eg måtte beskytte den, så eg gikk med kryl-rygg, og fant meg fort ein plass å sitte. Der vart eg sittande til festen var over.
 
Jeg hadde nok gjort det samme, jeg merker jeg beskytter magen nå liksom, så ingen skal dytte borti eller sånne ting..
 
hadde nok definitivt gjort det samme hvis jeg var i samme situasjon...gjør ALT for den lille!![;)]
 
Jeg vurderte det, men det ville seg liksom ikke slik.....[:-]
 
skjønner utrolig godt at du gjorde det, ville nok ha gjort akkurat det samme[;)]
 
Jeg hadde nok reagert likt som deg.
Føler at det er mitt ansvar og beskytte den lille....

Morsinstinkte er der nok fortere en vi trur...

Mvh
Eva
 
Back
Topp