mamma_til_snart_3
Elsker forumet
Med nr 1 kom den etter en ukes tid da det gikk opp for meg at hun faktisk var min lille baby ♡ men den kom så sterkt at jeg utviklet store depresjoner som gjorde at jeg buret meg inne med lillemor å nektet andre å ta i henne omtrent. Var livredd for å miste henne eller at noe skulle skje. Dette varte vel i ca 3 mnd før jeg "kom til meg selv" igjen med mye god hjelp av helsesøster som kom hjem til meg 3 ganger i uka ♡
Nr 2 kom den med en gang han lå på brystet mitt♡
Nr 3 kom den ordentlig etter ca en uke ♡ gikk liksom Ikke helt opp for meg at jeg hadde fått en baby igjen som er min lille ♡ Men denne gangen så har jeg heldigvis ikke utviklet noen depresjon ♡ Var livredd for det når jeg ikke fikk den store følelsen med en gang å skulle bli som første gangen. Men nå bare koser jeg meg ♡♡
Nr 2 kom den med en gang han lå på brystet mitt♡
Nr 3 kom den ordentlig etter ca en uke ♡ gikk liksom Ikke helt opp for meg at jeg hadde fått en baby igjen som er min lille ♡ Men denne gangen så har jeg heldigvis ikke utviklet noen depresjon ♡ Var livredd for det når jeg ikke fikk den store følelsen med en gang å skulle bli som første gangen. Men nå bare koser jeg meg ♡♡