Morsdagskort

triknu

Glad i forumet
Tenkte jeg skulle lage morsdagskort til mamma[:D] Men skulle gjerne hatt tips fra dere flinke jenter[:D] Noen som har tips og evt bilde på kort jeg kunne ha laget? Er litt blank sjønner dere[8D]

Hva med et som dette?

Det så jo kjempeartigt ut:) Men har laget et, fikk ånden over meg ista å vips så ble et morsdagskort ferdig[8D] hihi[:D] Men takk for tipset[;)]

ORIGINAL: triknu

Det så jo kjempeartigt ut:) Men har laget et, fikk ånden over meg ista å vips så ble et morsdagskort ferdig[8D] hihi[:D] Men takk for tipset[;)]

får vi se [;)][:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Så fint ditt var Stinius [:)]

takk for det. Var et bursdagskort til min søster for et år siden eller noe slikt...

Vil også se resultatet!

ORIGINAL: eembla

ORIGINAL: triknu

får vi se [;)][:D]

Hehe, er mitt første kort da, så resultatet er etter det[8D] Men det ligger på bloggen min[:D] Må få høre hva dere synes da[;)]

e det ditt første kort! wow! kan si sånn at det va MYE bedre enn mitt første kort!
likte at du hadde brukt friskefarger (det klare kje eg!!!) og eg like godt når korte blir personlig med bilde på!
litt vanskelig å se detaljer siden bildene var litt små da! [:D]

Hehe[8D] Mitt første kort ja[:D] Liker litt skarpe farger jeg[8D] Å valgte å ha med bilde på korte fordi mamma bor så langt unna, itillegg til at hun ikke får sett barnebarnet så ofte[:(] Så ble egentlig sånn høvelig fornøyd med kortet[8D]

Back
Topp