Morsdagsgave.. Hva forventer du?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Det lurer jeg på i dag :)

Forventer du å få noe dyrt og flott?
Frokost på senga?
Eller vil du bare ha en liten oppmerksomhet?

Personlig hadde jeg ikke trengt noe mer enn en liten oppmerksomhet.

Forventer ingenting. Fikk faktisk blomster i går, og hilsen i avisa... ble veldig overrasket!

Forventa frokost på senga, men nei... Han jeg er mamma til er for liten, og pappaen er visst for trøtt etter nattevåk til å huske hvilken dag det er (selv om jeg vet han har planlagt) :p

Jeg forventer frokost på senga med gale ville og snille barn. En blomst fra min kjære og et kort som sier noe om hvorfor jeg er en bra mamma.

Jeg forventer ikke gave, men bruker å få det.

Ungene trenger å lære hvordan de viser takknemlighet ovenfor hverdagsting. Det syns jeg de får til på slike dager som mors og farsdag.

Det hadde vært hyggelig med en liten oppmerksomhet. Å slippe å lage middagen selv, kanskje en kakebit jeg ikke har bakt selv. Om så en tørr sak kjøpt på joker.

Syns jeg burde kunne forventet frokost og å få sove litt. Men jeg var på fest i går, måtte stå opp med barna og lage frokost selv. De lagde kort til meg idag tidlig da.

Jeg forventer ingenting men synes det er hyggelig om kengubarnet kommer med noe han har laget selv :)

I dag kom han med frokost, verdens hyggeligste kort, bamse og blomster. :)

Er blitt så godt vant, så jeg hadde blitt veldig skuffa hvis jeg plutselig ikke fikk noenting. Har fått det i 9 år nå så. :p frokost på senga blir det ikke, rett og slett fordi jeg alltid står opp først. Ikke liker jeg å spise på senga heller, selv om tanken er god. Men i dag ble det arme riddere etter vi sto opp, en søt bamse som holder et hjerte der det står "verdens beste mamma" og et hjemmelaga kort. ❤

Forventer ingenting. Men det hadde vært koselig med en liten oppmerksomhet. Barna er for små til å gjøre noe selv, og mannen har aldri gjort noe spesielt før iallfall:P

Ingenting :)
Jeg er alenemor.

Samme her, fikk kort når frøkna gikk i barnehagen for da lagde de der. Men forventer ikke at ei på 9 år husker når morsdagen er uten at noen minner henne på det. Og lillebror på 6 mnd er Unnskyld pga alder :P

Ingenting.. Han har ikke gjort koe ut av det siden jeg ble mamma, så tviler på det blir anderledes i år.

Forventer litt å få sove lenge. ;) Er sånn vi pleier å ha det.

Forventer aldri gave, men får det hvert år... :) Igår fikk jeg et pledd, bonbon snop og pez. :D

Forventer ingenting, men blir superglad om jeg får et hjemmelaget kort fra barna♡ Får som regel kort med en bukett blomster eller smykke:) Idag fikk jeg en ny laptop og flotte kort fra alle barna og et fra mannen♡

Forventer ingenting.

Jeg fikk sove lenge nå da, nettopp stått opp.

Men her er begge oss voksne syke, så blir ingenting annet fokus i dag enn å komme seg gjennom dagen

Jeg fikk en clutch/lommebok jeg har ønsket meg lenge (ikke særlig dyr), i tillegg til at jeg fikk sove lenge, så jeg er mer enn fornøyd ;-) Mannen skal lage god middag i dag og svigers kommer, så det blir en fin dag :-)

Forventer ingenting, for vi feirer ikke. Men fikk en hjertekjeks og ett kort på fredag som guttungen hadde lagd i bhgn.

Back
Topp