Morsdagsgave?! ♡

SMS også pleier jeg sende blomster på døra. Ofte dagen etter eller fredagen før.

Mamma får romanen Bienes historie I år. Og jeg juksa og kjøpte den til meg fra babyen også, så kan vi lese "sammen."

Tenkte å ta hun med på kino fredagen før siden vi allerede er i byen da og gutten har pappahelg, og vi har ikke vært på kino sammen siden jeg var liten :) Så skal vi kose oss med lunsj og kake her på søndag når gutten har kommet hjem igjen :)

Mamma elsker hvite roser eller tullipaner, så den er ganske grei ;)
+ Vi blir nok å reise til henne, er et godt stykke så da blir hun nok VELDIG glad :)

Pleier å gi blomster eller konfekt. Evt bake en kake avhengig av hva jeg gidder. I år gjør jeg det enkelt og har bestilt litt ska produkter fra forever living til henne:-)

Tenkte å strikke et par tova votter

Jeg ønsker meg tøfler uten hæl, typ slip-ons, så jeg kan stå opp om natta og mate vesla uten å fryse på føttene, og uten å måtte bøye meg og ta i tøflene for å få de på :P mulig vi går ut å spiser en tidlig middag på lørdag også, og så kan mamma få passe vesla aleine for første gang, i et par timer. Vi er midt i et utviklingssprang, og ting er litt sårt (4 mnd og 1 uke), så vi får se det an!

Mamma skal få en bedre middag, og svigermor er det jo mannen min som må ordne med, og jeg tviler på at han vil gjøre noe ut av det :oops: så mulig jeg gjør noe i hans navn. Ifjor fikk hun ei bok med strikkeoppskrifter til baby og beskjed om at hun endelig skulle bli farmor! Kan ikke toppe den, tror jeg :D

Moren min har bursdag på morsdagen i år, så her blir det kombinert bursdag og morsdagsgave. Hun skal få en kurv med mye rart i :)

Back
Topp