Morsdagsgave?! ♡

Sleepwalker

Elsker forumet
Hva gir dere mødrene deres i morsdagsgave? Eller hva ønsker dere selv til morsdagen? Trenger litt tips!:D

Jeg pleier å dra på kirkegården å tenne lys på grava til mamma. Så drar jeg mormor og farmor. Spiser alltid middag hos en av dem. Avhengig av hvem som inviterer først. Så da drar jeg å levere blomster til den vi ikke skal til. Så har vi med blomster dit vi skal. :)

Tror jeg skal bestille blomster til mamma. Hun bor langt unna. Hun har vært helt fenomenal til hjelp de siste månedene :)

Blomster på døra.

Ingenting, hender jeg sender en mld til henne.

Jeg pleier å dra på kirkegården å tenne lys på grava til mamma. Så drar jeg mormor og farmor. Spiser alltid middag hos en av dem. Avhengig av hvem som inviterer først. Så da drar jeg å levere blomster til den vi ikke skal til. Så har vi med blomster dit vi skal. :)

Pleier å bli smykker eller noe sånt.

Mamma har ønsket seg varmeteppe, så det får hun av oss barna! Svigermor er jeg usikker på..

Blomster til svigermor, og mamma vet jeg ikke enda. Kanskje bake en kake når jeg skal ned på besøk :)

Jeg og søsteren min pleier å kjøpe en gave til henne, også er vi på middag enten hos oss eller hos søster'n. I år får hun almanakk med bilder av barnebarna.

Back
Topp