Morsdags prat :-)

Dunn

Forumet er livet
Gratulerer med morsdagen alle mødre og kommende mødre! Jeg fikk frokost og en gave på sengen i dag :-) Nå har vi stått opp og tent lys og skal kose oss her hjemme i dag :-) Vi skal på loftet å hente ned babyklær og utstyr og lage en liste over hva vi trenger til den lille. Er bare babycall, manduca og en kommode til klærne foreløpig ;-) Tror ikke det blir så mye mer heller. Hva skal dere på morsdagen? :-)

Gratulerer med morsdagen

Skal vel ikke bruke dagen noe annerledes enn vanlig her, men må vel prøve å kose meg litt ekstra :-)
Kanskje litt kake til kvelden ;-)

Sambo skulle på jobb tidlig, så det ble ikke noe ekstra soving på meg i dag.. Men det gjør ikkeno :) Får jo sove lenge veldig ofte så :)
Jeg og lillegutt har laget kake, som vi nå spiser :) Ellers ikke noe spesielt :) Skal på besøk til pappaen min etterpå. Mamma kunne ikke være sammen med oss i dag så.

Forresten! Sambo hadde skrevet på tavla vår: Gratulerer så masse med morsdagen <3 Du er en kjempe god mamma <3 Elsker deg <3
Søtt :)

Gratulerer så mye alle mødre:)

Er jo ikke mor enda jeg, men prøvde meg tidligere i uka til mannen at jeg syns det var litt urettferdig at han får "oppleve" farsdagen i år, mens jeg ikke får morsdagen, så får se om han han tenkt noe på det når han kommer hjem fra jobb i dag.

Ellers blir det vel å bli ferdig med det husarbeidet jeg begynte på i går og et lite besøk til mamma. 

Gratulerer så mye alle mødre:)

Er jo ikke mor enda jeg, men prøvde meg tidligere i uka til mannen at jeg syns det var litt urettferdig at han får "oppleve" farsdagen i år, mens jeg ikke får morsdagen, så får se om han han tenkt noe på det når han kommer hjem fra jobb i dag.

Ellers blir det vel å bli ferdig med det husarbeidet jeg begynte på i går og et lite besøk til mamma. 

her feires morsdagen aleina på sykehuse...... ikkje så fæstli, bei hverken rokost på sænga eller kaka, men æ sett nu å knaske på ei marsipan stang, så æ klare mæ nok ;) gler mæ mæst tel å få besøk næste hælg ;)

Grattis med morsdagen alle sammen :)

Her fikk jeg pakker og blomster i går, snuppa kunne ikke vente.. Så i dag har vi vært ute og aka, grilla pølser rett på utsiden av huset, og måka litt.. Jeg å snuppa har laget kake, denne tok vi med ned til mine foreldre og min søster og barna kom, kjempe koselig..
Nå er det barnetv og snart natta, skal bli godt å kræsje på sofen med en film

Bakemamma: Er jo ikke nødvendig å gjøre andre ting i dag fordi det er morsdag ;-) Unnimamma: Koselig melding han hadde skrevet til deg. <3 varpen: slik hadde vi det sist jeg var gravid, bare motsatt at jeg var gravid på farsdagen. han fikk et kort og et par sokker med spørsmål om de kunne låne plass i kommoden hans til babyen kom ;-) mi nr 2 i april: hørtes koselig ut å feire morsdagen med familien din :-) guttungen ble så rastløs at vi gikk en tur ut for å mate endene; men ble bare en tur for det var blank is bort til vannet og det turte jeg ikke :- vel hjemme lagde gutta jægergryte og må har han kost seg med thomas toget men nå skal han snart legge seg ;-) da blir det morsdagskake og film på far og mor :-)>

Gratulerer med mors dageen jenter.

Her har vi vært hos mamma og pappa og spist middag og spist kake.Mammaen min fikk blomst, og jeg fikk  også presang. Morro

Back
Topp