Morsdags gave

Vi er nok veldig kjipe her i huset men er i mot morsdag, farsdag, valentine osv[;)], altså kjøpedelen av den så vi kjøper ikke gaver, gir kun oppmerksomhet. Så her bakte 2 åringen boller[:)] med litt hjelp selvsagt[:)].

Hadde det vært opp til meg hadde julaften vært gavefri også[;)]

Jeg fikk ett kort fra lille snuppa som han hadde skrevet!! ,og en rød hipster(trenings) som jeg ønsk ameg :)

Her fikk jeg bære fram Eivind til dåp i dag, og synes egentlig det var en stor nok morsdagsgave for meg!

men så hadde svigermor kjøpt et smykke fra Eivind til meg, et sølvhjerte hvor det står gravert "Verdens beste mamma". Tror fort det smykke blir en favoritt [:D]

ORIGINAL: These

Fikk verdens flotteste "gave" fra Thale i dag - hun lo for første gang. Herreguuuuud for en HÆRLIG lyd. Gjett om det varmet mors hjerte på morsdagen

Det hadde virkelig vært verdens beste gave[:)]

Fikk et kjempe fint kort og en veldig fin tegning av gullungen på 3 år fra henne og Telma[:D]

Også stod mannen tidlig opp og lagde kjempe god frokost[:D]

Jeg fikk frokost på senga med egg og bacon og en orkidè og en bukett med roser[:D] Pluss at han stod opp med Engelina[:D]

Jeg fikk nyrebekken betennelse :p sambo har hatt lille jenta heeeeele dagen sånn at jeg fikk slappe av :) bare dumt jeg våknet døds syk! :/

Jeg fikk sove noen timer ekstra i dag mens han tok seg av Dennis :)
han ble så lei seg stakkar siden han ikke hadde kjøpt noe, men di timene ekstra på øyet var midt i blinken !

Fikk en nydelig bukett tulipaner som jeg ønsket meg og kaffe og kake på morningen [;)] Fikk mammakopp forrige gang og ønsket meg ikke noe mer gaver nå da. Synes det er hyggeligst med hjemmelaget kort fra barna + kaffe og kake på senga! [:)]

Fikk en bukett tulipaner, kake og nytt barberhøvelsett (som jeg skulle ha jøpt meg lenge, meeen [8D])

Snille guttene mine [:)][:D]

Jeg fikk spysyken på morsdagen, men fikk såfall sove hele dagen mens pappaTom tok seg av Leander hele dagen;) I dag kom han hjem med roser og 1 stk nydelig kort:)Og blomsten er imponerende for de som kjenner min kjære[:)] 

Back
Topp