Morsdags gave

Jeg fikk blomster og boller/kaffe på senga![:D]

Fikk en KJEMPE STOR to stilket orkide, på d høyeste er den 90 cm. Aldri sette en så stor orkide før, jeg![:)]

Jeg fikk biotherm bodylotion og skurbkrem [:D][:D][:D]

han tar meg med ut  å spise i dag. Var en overraskelse, men siden ammingen gjorde en kræsj ble det fortalt :P

ORIGINAL: HelloKittyen

Fikk ei ramme, men eg måtte sjølv sei at eg ønska meg an... så var kje noko overraskelse akkurat! Men lille jenta kan jo ikkje akkurat kjøpe/lage noko sjølv, så gjor kje så masse å vita det. Blei glad for an uansett!

http://img683.imageshack.us/img683/2461/morsdag.jpg

Ååå, den var fin!![:D] *vil ha*
Kan jeg spørre hvor den er kjøpt? Siden du selv måtte si du ønska deg den[8D] Tihi!

Jeg fikk farm cash.[8D][8D][8D] (Noe spillgreier.)

Storebror og pappan bakte brownies, så jeg fikk frokost på sengen. Storebror hadde tegnet kort.[:)] Han viste meg at han hadde skrevet M for mamma, F for Felix, og A for Anna på kortet. Synes tanken var veldig søt, selv om alle verdens fantasi ikke er nok til å kjenne igjen bokstaver skrevet av en 2-åring.[:)][8D][:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Fikk ei ramme, men eg måtte sjølv sei at eg ønska meg an... så var kje noko overraskelse akkurat! Men lille jenta kan jo ikkje akkurat kjøpe/lage noko sjølv, så gjor kje så masse å vita det. Blei glad for an uansett!

Kan jeg spørre hvor den er kjøpt? Siden du selv måtte si du ønska deg den[8D] Tihi!

Fikk gavekort på velværesenter [:)]

ORIGINAL: Frøken Lillan

ORIGINAL: Siljemor88

Her i Haugesund har me ein butikk som heter trendhuset, så den blei kjøpt der. Men eg kan sjekke om det står noko merke på an... Det står "Country collection design" på merke på an, og når eg søkte på det på nettet kom eg til denne nettsida: http://www.countrycollection.no/index.php?sideID=275&ledd1=19
Går kanskje an å sende mail og høre om forhandlere, eller kanskje det fins på nettsida der??
Og ikkje sååå galen pris heller syns eg, ca 350 kr :)

Heeeerlig morsdagsgave då!! Eg fikk det i 30 års presang i høst, og har spart det no til etter fødselen!
ORIGINAL: _sil_

Så mange fine gaver dere har fått[:)]

Jeg fikk 10 stooore dust-rosa roser, og gavekort på spa- og velværesenter[:D]

Jeg fikk en blomsteroppsats med roser og som var hjerteformet, en bukett med roser i forskjellige farger, ett nydelig hvitt langhåret lammeskinn som jeg ønsket meg og ett nyydelige kort han hadde skrivd på vegne av Sander. Som gjorde at jeg tok til tårene.. Han trodde jeg ble lei meg, og ble helt fortvila stakkar [:-] Har ikke hørt om å bli rørt før han tydligvis. Også itillegg fikk jeg 10 nydelige rosa blomster og kort som søsteren min hadde kjøpt på vegne av Sander [:)] Så nå er jeg blitt regne blomster-Finn her [:D][:D]

Fikk roser (var valentinesgave også da[:)]), gavekort på kjøpesenter i nærheten, verdens beste mamma-kopp med sjokoladehjerter oppi og kjempefint kort som sambo har skrevet på vegne av han og lillegull

Jeg skal få melkeskummer fra obhnordica (har ønska meg sånn),men han ville ikke kjøpe den uten meg,er nok litt bekymra for om han hadde kjøpt feil[;)]

Og lillesnupp har vært verdens snilleste roligste baby,mens vi har vært i Sverige å shoppa i dag,å det syns jeg var en veldig ålreit "gave".

fikk kort av store snupp jeg... kan ikke huske sist mannen fant på noe jeg... men snuppa huska på mamman sin hu :)

Jeg spurte mannen min i går om han kom til å huske morsdagen i år, da dro han på kiwi å kjøpte morsdagskake, så jeg fikk jo noe [;)]

Har ikke fått noe jeg [&:]

ORIGINAL: LadyZ

Har ikke fått noe jeg [&:]

Ikke jeg heller..men kona fikk massasjeolje og en cooling gele-maske for øynene.
Pluss at jeg bakte sjokoladekake med bringebærcoulis til henne og min mamma som er på besøk. :)

(Håper jeg drar litt nytte av den massasjeoljen og da)

Fikk verdens flotteste "gave" fra Thale i dag - hun lo for første gang. Herreguuuuud for en HÆRLIG lyd. Gjett om det varmet mors hjerte på morsdagen [:D]

Jeg har aldri vært veldig opptatt av morsdagen jeg.. Ikke vandt med det hjemmefra... da jeg var liten lagde vi kaffe og serverte på senga til mamma og pappa både morsdag og farsdag, kanskje hadde vi kake eller vafler også ellers ingen ting. Så for meg betyr det ikke så mye egentlig.

Men har fått en flott orkide og en bukett tulipaner og parfyme (parfymern er valentid gaven den da, men fikk den i går). Har verdens beste samboer som sammen med storebror har hatt hemmlighet (de var ute å kjøpte blomster på Plantasjen i dag)

ORIGINAL: These

Fikk verdens flotteste "gave" fra Thale i dag - hun lo for første gang. Herreguuuuud for en HÆRLIG lyd. Gjett om det varmet mors hjerte på morsdagen [:D]

åååååh så heldig du er

Back
Topp