Morsdags gave

*ønskebaby*

Elsker forumet
Hva fikk dere i morsdagsgave?

Jeg fikk et hjertesmykke i hvitgull med en diamant på :D

Fikk verdens beste mamma kopp Og dette fiiine kortet;

Fikk en bok "verdens beste mamma" Og ny klokke kombinert morsdag og valentine, alt for mye syntes jeg!! Sambo jobber så mye i uka, så fikk alt igår også hadde vi "date" (her hjemme) med god middag[;)]

Det har den sovende mannen her i huset glemt, så han må nok ut å handle i morgen[;)]

Min mamma får noe hun overhodet ikke vil ha! En tomatrød kardiganm vi var ute å shoppet sammen i går, så kom vi til garnhylla på Nille, der sa hun, nydelig farge om garn i samme farge, så jeg tenkte FINT[:)], så sa hun men den fargen er ikke fin på noen, så kom til til H&M hvor hun sa kardigan det har jeg så ange av så det skal jeg iallefall ikke kjøpe fler av!! Så blink kjøp her i år![&:] Baker noen cookies istedet jeg[:)]

Fikk en sånn øredings til mobilen ( handsfree ) . Mannen min elsker å kjøpe gadgets ... :-/

ORIGINAL: Tussi75

Fikk en sånn øredings til mobilen ( handsfree ) . Mannen min elsker å kjøpe gadgets ... :-/

Hehe, ja ja tanken som teller, er det ikke det di sier [:D]

jeg fikk englebarn smykke [:)] det jeg ønsket meg [:)]
+ at sambo sto opp med lillegull, slik at jeg fikk sove lenger [;)]

ORIGINAL: ruudi

Det ga jeg til mammaen min... Var egentlig det jeg også ønsket meg, men samboeren forstod ikke hva det var [8D]

Min samboer sover fortsatt... [&:]

Åååh, så rørt jeg ble av kortet Anahen![:)][:)] Flinke Kasper!(Tipper han har stått for kunsten![:)])

Jeg har fått ferske rundstykker med egg, mannen har bakt ostekake og fått gavekort hos frisøren,det TRENGS![:)]

Jeg fikk en fint kort og en eske med hjertesjokolade 

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

ORIGINAL: ruudi

Det ga jeg til mammaen min... Var egentlig det jeg også ønsket meg, men samboeren forstod ikke hva det var [8D]

hehe nei det skal ikke være enkelt [:D]

Jeg ønsket meg en treningsbh og jammen fikk jeg d + et herlig kort med handavtrykket til storesnupp[:D][;)]

ORIGINAL: anahen

Fikk verdens beste mamma kopp Og dette fiiine kortet;

Smelt

Her har sambo tatt seg av snuppa fra kl 19 i går til 10.45 i dag [;)] Så masse søvn på hu mor [;)] Så skal han lage pai senere til oss
(han er ingen gaveperson og det er helt greit , setter veldig pris på de små tingene i hverdagen )

fikk hjerteboks med belgisk sjokolade

Fikk ei ramme, men eg måtte sjølv sei at eg ønska meg an... så var kje noko overraskelse akkurat! Men lille jenta kan jo ikkje akkurat kjøpe/lage noko sjølv, så gjor kje så masse å vita det. Blei glad for an uansett!

http://img683.imageshack.us/img683/2461/morsdag.jpg

Back
Topp