Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
gubben her sier det er barna som skal gi gaver til morsdagen, så kanskje mor må hjelpe litt :-) Nei, han er ikke særlig flink til å huske på sånt, men kjøper blomster innimellom ellers da...
Han skal forresten ut å reise med jobben, så er ikke hjemme på morsdagen [:(]
Har hørt små rykter om at jeg skal få sove lenge..
Og kanskje kaffe på senga...
Ellers tror jeg ikke det blir så veldig mye mer...
Kanskje jeg blir overraska likevel...[:)]
Kommer ikke til å få noe.. Kan aldri tenke meg han husker det!! Tror ikke han kommer til å gi noe til sin egen mor engang[;)] Så jeg forventer ingenting, så blir jeg heller overrasket dersom han finner på noe[:)][:)]
Jeg har ikke minnet sambo på det, så jeg blir veldig overraska om han kommer på det selv![:D]
Har ikke ordnet noe til mamma heller, det holder at vi ringer/stikker innom der på søndag![:)]
jeg skal til x en med ungene jeg,han vil vi skal feire mest mulig sammen[:)][:)]
så det blir nok kos,han har ungene denne helgen så de skal sikkert ordne noe[8D]
Får heilt sikkert pakke. Me kjøper alltid ein liten ting til kvarandre på morsdag/farsdag [:)]
Skal bake oreokake på laurdag, so blir no litt kos på søndag.
han skal sikkert gi noe til mamman sin ihvertfall! så får jeg vente i spenning å se om han hjelper lillemann med noe til meg... ble bare til at vi bakte kake på farsdagen, så forventer ikke noe stort[:)]