Morsdag

Ingen feiring her. Jeg er syk og morsdagen er glemt.
 
Sambo stod opp med lillesnupp (sånn som han alltid gjør i helgene), og jeg våkna til roser på stuebordet, kort og sjokolade. Ellers har vi vært i fireårsdag til niesa vår.
 
Dagen begynte som vanlig, jeg sto opp med frøkna mens mannen fortsatt lå og sov. Han ble nettopp sykmeldt, så regnet med at han ikke hadde hatt mulighet til å fikse noe. Vanligvis er det han som står opp med henne i helgene også. Men like etter at han hadde stått opp og stelt seg, kom han ut med en konfekt og et koselig kort! Nå er vi hos svigers[emoji4]
 
Mannen stod opp med mini (som han pleier i helgene), da jeg stod opp fikk jeg gave - sjokolade, te og mamma krus.
Etter frokost lagde jeg boller som vi tok med til mamma og pappa i ettermiddag
 
Gratulerer med morsdag:)

Jeg sto opp med ungene kl 6, laget frokosg og bakte nan brød.
Mannen har vært syk noen dager, så han sov.

Men fikk gått en lang tur alene med hunden vi passer, så det gjorde godt! (Pleier å gå tur med vogn)

Også lagde jeg hjemmelaget tikka masala og masse godt tilbehør hjemme hos min mor, og hadde invitert min bror og familien:)

Skulle egentlig vært hos oss, men siden mannen ville ha det rolig tok vi med maten til mor. En fin morsdag selvom ikke jeg ble "feiret" :p
 
Fikk sovet 1 time ekstra mens mannen var med jenta vår. Så fikk jeg roser, kort, og halskjede - hjerte i gull med gravert navnet til datteren <3
Var også en tur over hos min mamma med blomster til henne. Koselig å kjenne på "mamma-følelsen"
 
Gubben var syk her også... :hilarious: måtte både stå opp med alle 4 barna ,lage middagen og kaken min selv :hilarious: fikk skjønne kort hos barna da,som de hadde laget på SFO:)
 
Back
Topp