Morsdag

En tråd i 'Juli 2017' startet av Mærrylou, 11 Feb 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Gratulerer med deres første morsdag [emoji171][emoji170] hvordan feirer dere? [emoji4]

• Liker Liker x 2
  2. Elisabethh Gift med forumet Marsipanene 2019 ❤ Aprilbarna19 ❤ Julibaluba 2017

Ingen feiring her. Jeg er syk og morsdagen er glemt.

3. Augustjente86 Forumet er livet Sensommerlykke 2017 Julikulene 2020 Julibaluba 2017

Fikk sove mens samboer stod opp med lille :happy: God frokost og kake senere :D Hva med hos dere?

• Liker Liker x 1
  4. Julilykke-17 Forumet er livet Marsboere 2020 Julibaluba 2017 Februarbarna 2020

Sambo stod opp med lillesnupp (sånn som han alltid gjør i helgene), og jeg våkna til roser på stuebordet, kort og sjokolade. Ellers har vi vært i fireårsdag til niesa vår.

• Liker Liker x 1
  5. Bamsemin Glad i forumet

Dagen begynte som vanlig, jeg sto opp med frøkna mens mannen fortsatt lå og sov. Han ble nettopp sykmeldt, så regnet med at han ikke hadde hatt mulighet til å fikse noe. Vanligvis er det han som står opp med henne i helgene også. Men like etter at han hadde stått opp og stelt seg, kom han ut med en konfekt og et koselig kort! Nå er vi hos svigers[emoji4]

• Liker Liker x 1
  6. Marrylou Forumet er livet It's gonna be May 2019 Julibaluba 2017

Så leit [emoji171][emoji171] håper du blir frisk snart [emoji171][emoji171]

• Liker Liker x 1
  7. Elva Gift med forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️ Assistert-jentene Julibaluba 2017

Mannen stod opp med mini (som han pleier i helgene), da jeg stod opp fikk jeg gave - sjokolade, te og mamma krus.
    Etter frokost lagde jeg boller som vi tok med til mamma og pappa i ettermiddag

• Liker Liker x 1
  8. Rimfrost92 Gift med forumet Septemberlykke 2015 Oktoberlykke 2019

Gratulerer med morsdag:)

Jeg sto opp med ungene kl 6, laget frokosg og bakte nan brød.
    Mannen har vært syk noen dager, så han sov.

Men fikk gått en lang tur alene med hunden vi passer, så det gjorde godt! (Pleier å gå tur med vogn)

Også lagde jeg hjemmelaget tikka masala og masse godt tilbehør hjemme hos min mor, og hadde invitert min bror og familien:)

Skulle egentlig vært hos oss, men siden mannen ville ha det rolig tok vi med maten til mor. En fin morsdag selvom ikke jeg ble "feiret" :p

• Liker Liker x 1
  9. Marikl Forelsket i forumet Julibaluba 2017

Fikk sovet 1 time ekstra mens mannen var med jenta vår. Så fikk jeg roser, kort, og halskjede - hjerte i gull med gravert navnet til datteren <3
    Var også en tur over hos min mamma med blomster til henne. Koselig å kjenne på "mamma-følelsen"

• Liker Liker x 1
  10. Håper på nr 4 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Novemberlykke 2018 VIP Julibaluba 2017

Gubben var syk her også... :hilarious: måtte både stå opp med alle 4 barna ,lage middagen og kaken min selv :hilarious: fikk skjønne kort hos barna da,som de hadde laget på SFO:)

• Liker Liker x 1

Del denne siden