Morsdag

SpinnVill

Elsker forumet
Desemberglede 2015
Ja, sitter igjen med 600kr i to uker nå. Mamma har bursdag og det er morsdag. Pga. baby og mye stress før jul, så ble det ikke julegave i fjor til henne heller. Fant ut at jeg ville være litt barnslig, så jeg har laget noe barnslig for å minne henne på at hun fortsatt er mamman min :p skal fylles med hjemmelaget sunn konfekt :)
2a1361e8a35a188403bc42eddd693d56
fba3e7a7c072e3e50f66e6561b41104d
03a33e9e1a8f1cdd268c7308daefda48
7aa791d3a58c5ed21391220840cecba0
05b18dcc6d4e8bb685188fbf9812019e
ba4b2a6e26b067c2db75e8485046967c

Bursdag og morsdag gave :) til verdens beste mamma, mormor og svigermor :p

Så kreativ du er :D Ble brått inspirert til å lage hjemmelagde morsdagsgaver :D
Den gaven gleder mer enn de gavene man hysterisk bruker alt for mange penger på ;)
mamman din er heldig som har deg :)

Så kreativ du er :D Ble brått inspirert til å lage hjemmelagde morsdagsgaver :D
Den gaven gleder mer enn de gavene man hysterisk bruker alt for mange penger på ;)
mamman din er heldig som har deg :)
Kjente når jeg satt der at jeg gleder meg til gullet blir gammel nok og får interesse for å lage ting og tang også. Gleder meg til å kunne sette fram ting han lager og henge opp tegninger osv :)) mamma kommer nok til å le litt av gaven, men vet hun blir glad :) Det er jo så moro å lage ting! Ble med i en diy (do it yourself) gruppe på den siden som ikke må nevnes ved navn her, og der er så mange kreative og flotte folk der! :)

Ingenting betyr mer enn hjemmelaget :) Da har man lagt litt mer i det enn en gave som er kjøpt. Tipper hun blir kjempeglad :)

Kjente når jeg satt der at jeg gleder meg til gullet blir gammel nok og får interesse for å lage ting og tang også. Gleder meg til å kunne sette fram ting han lager og henge opp tegninger osv :)) mamma kommer nok til å le litt av gaven, men vet hun blir glad :) Det er jo så moro å lage ting! Ble med i en diy (do it yourself) gruppe på den siden som ikke må nevnes ved navn her, og der er så mange kreative og flotte folk der! :)

Tenk så gøy det blir med alt det fine de lager og så stolt viser frem med forventning og glede i blikket :)
Det er mye gøy man kan lage av ting man allerede har hjemme, så slike grupper er geniale for å hente inspirasjon ;)

Back
Topp