Morsdag :)

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Får dere noe til morsdag? Hva med dere førstegangsfødende?

Jeg hadde termin i mars sist, men fikk likevel en blomst, hehe.

Mannen og vesla dro på butikken idag og kom hjem med denne buketten! Ble rørt, jeg!

ImageUploadedByBV Forum1423319692.348756.jpg

Hehe.. jeg minnet sambo på mordag i sta og sa samtidig at jeg ikke er mamma enda.. ;-)

Eldste driver og styrer på rommet sitt nå.
Det var visst hemmelig, og hintet var "morsdag imorgen". Hi hi! :-)
Av svigermor fikk jeg faktisk en sjokoladeeske, enda jeg ikke er hennes mor. :-)

Jeg hadde med meg snuppa på 4 på butikken i sted, og da måtte vi pent kjøpe roser til meg fikk jeg streng beskjed av snuppa om ;)

fikk se lillegutt i 3D i morsgave :) - selv om kjæresten mener jeg ikke er mamma enda å dermed skal jeg ikke ha morsgave..

Jeg har fått ny bil av mann og barn og fikk beskjed om at det både er morsdagsgave og bursdagsgave :-)

Hintet forsiktig om at det er morsdag idag, men fikk til svar at jeg ikke er mamma enda så her blir det nok ikke noe. Vi har kjøpt blomster og gave til mødrene våre da som vi skal på besøk til etterpå :)

Og gratulerer så mye til alle dere som er og snart blir mødre ♡♡

fikk se lillegutt i 3D i morsgave :) - selv om kjæresten mener jeg ikke er mamma enda å dermed skal jeg ikke ha morsgave..

siden kjæresten ikke ville, mente søstra mi at alle kommende mammaer skulle fått gave :')
Gratulerer til dere andre, både kommende og dere som har barn fra før♡

Vedlegg

• 1423384332003.jpg
    1423384332003.jpg
    57,2 KB · Visninger: 41
Gratulerer alle sammen, vordende første gang og de som har små/store fra før:D
Er hjemme alene i dag, så må gjøre stas på meg selv om det skal bli noe action i dag, men det er ikke no stress! ;) skal bare ta det heeelt med ro;)

Jeg har bestilt felles frokost!:) mine foreldre er på besøk så blir dobbel morsdag her:) fikk kjempe fine roser av mannen og sønnen i går<3

Gratulerer så masse m dagen til alle mødre der ute!:)

Min lillebror hadde kjøpt nytt vaffeljern til vår mor, og kom på at jeg burde få noe og. Så han hadde kjøpt en stor kopp, en pose med løs-te og en sånn klype til teen. Fint innpakket i cellofan :) Veldig skjønt gjort av han <3

Man er mamma selv om babyen er i magen enda. Ihvertfall ifølge meg! Jeg ga farsdagsgave til samboeren min :) så får se om dagen bringer noe. Fikk frokost til morgenen i dag:) i tillegg har jo jeg en sønn fra før, så får se om jeg får en liten blomst eller en tegning eller noe :) dagen blir nok bra uansett! :)

Back
Topp