Morsdag

Gizmonie

Elsker forumet
Hei jenter...

Tenk for mange av oss er det første gang morsdag for oss[:D]
Tiden flyr av sted, tenkte jeg skulle bake en sjokolade kake i morgen. Samboern har vært på kremmerhuset.
Tror jeg får rosa kopp hvor det står mamma på[;)]
selv har jeg kjøpt blomst og kort som mammaen min skal få. Selv om en har blitt mamma selv, glemmer en ikke sin egen mamma??
hva tenker dere

Noen som kansje får frokost på senga i morgen? Hva tenker dere jenter om morsdagen??

jeg og gutten min er hjemme hos mamma og pappa så denne morsdagen skal jeg "feire" sammen med mamma med marsipankake og kaffe:) Tror nok sambo som er hjemme "glemmer " hele morsdagen... selv om jeg gjerne skulle ha hatt min egen mamma-kopp. Han fikk pappa-kopp som takk for "hjelpen " under førdselen (altså han fikk den etter..hehe)

Her er jeg å Alice hjemme alene siden pappan er ute på de blå hav. Men fikk nettopp vite at de kommer til kai NÅ Så håper pappan får komme hjem en liten tur. Får jeg å snupa er selvfølgelig blitt syk [8D] Så vi kan ikke reise inn til pappan. Men vi skal driste oss til et kaffe besøk hos svigermor og svigerfar å marsipan kake [;)]

Her fikk jeg sove til kvart over ni [8D] Da var det opp og hoppe! For baby var krakilsk og nektet å sove i vogna inne i gangen. Kan jo ikke sove ute i dag, er 24minus ute [&:][&:][:@]

Så nå ligger hun i vogna si på soverommet vårt med vinduet oppe [:D]

Og vi "feirer" med kebab til middag [:D][:D]

Og btw; god morsdag til alle herlige mammaer! [:D]

[:)][:)][:)] Første morsdag for meg i dag ;)
Fikk sove til 09.15 og fikk kopp med skrifta: Verdens beste mamma[:)][:)] og frokost seff [:)]
Nå blir det kake senere idag [:)]
HURRA

Jeg ble vekka av alle tre unga og mann som kom inn med frokost, kaffe, pakke, blomster og dikt. Min eldste på 12 hadde skrevet nydelig dikt til meg, så jeg begynte å grine.

Du slit, du stræve
kvær einaste dag,
for alle andre i husets
velbehag.
Derfor e vi gla i dæ,
vår kjære mamma,
ka sku vi ha gjort uten dæ?

Jeg har verdens beste unger! Helt objektivt sett selfølgelig.... [:D]

Fikk roser og ei varm, deilig ulltøye. Den har jeg allerede tatt i bruk. Har vært ute å trilla tur i nydelig solskinn og - 8 grader. Perfekt vintervær!

God morsdag til alle mammaer![:)]

Back
Topp