Morsdag?

malone

Gift med forumet
Feierer dere morsdag? Jeg og min søster har alltid gjort det, syntes det er veldig koselig å vise at vi setter pris på mamma. Når vi var små, lagde vi frokost eller kake den dagen. Nå som vi har flyttet hjemmefra, kjøper vi en liten ting og skriver et koselig kort.

Min samboer er ikke vant til å markere de dagene. Så jeg har ikke fått noe de 2 morsdagene jeg har vært mamma. Syntes det er litt trist jeg da. Ikke det at jeg absolutt skal ha noe spesielt, men en liten oppmerksonhet hadde jo vært koselig.

Det jeg syntes er mest synd er at barna ikke får denne tradisjonen, lage en tegning eller etter vært være med å lage frokost eller kake...

Jeg Gir sambo en liten ting påfarsdag og sist var storebror med å lage kake.

Blei langt det her, var ikke helt meningen det da, men syntes det skal være en koselig dag man godt kan markere litt.

Her feirer vi både morsdag og farsdag! Ungene lager som regel noe til oss i barnehagen og på skolen. Så kjøper vi, sammen med ungene en liten ting i tillegg og gjerne blomster[:)] Så har vi kake, nå er det pappa & barn som skal bake til søndag![:)] På morsdag, slapper mamma av, og pappa ordner hus, mat osv..og motsatt på farsdag!
Dette har både jeg & sambo hjemmefra!![:)]

Går gutten din i barnehage? For de fleste barnehager lager iallefall ungene et morsdagskort, en tegning eller noe[:)]

Ja, sånn vil jeg hadet også... Har hintet litt til sambo at jeg syntes det en koselig tradisjon som jeg vil barna skal ha med seg, så vi får se da.

Jeg skal iallefall gi mamma en oppmerksomhet også tenkte jeg å kjøpe en blomst til svigermor som aldri har markert denne dagen[:)]. Bare si at vi setter veldigpris på henne og at de alltid stiller opp for barna.

Mini går i bhg, kan ikke huske de tegnet noe ifjor, men da var de jo så små.

vi pleier MEN nå på søndag skal vi ha dåp.. så blir litt stress.. men tenkte å kjøpe ein blomst til min mor så hun kan få i selskapet

Morsdag og Farsdag markres ja.
Blir spennende med enge dag på søndag [:D]

ORIGINAL: lena89

vi pleier MEN nå på søndag skal vi ha dåp.. så blir litt stress.. men tenkte å kjøpe ein blomst til min mor så hun kan få i selskapet

Ja da blir mini feiret den dagen. Lykke til med dåpen, kos dere.

Får se hva sambo gjør, har hintet litt da.
Ble ikke den store feiringen på farsdagen da, bare at jeg tokk på snuppa "I love dad" bodyen, men svigermor var her og det var cupfinalen den dagen, som vi bare måtte ha med oss.
Synd at hun har vokst ut av "I love mum" bodyen.
Men jeg vil prøve å innføre feiring av den dagen, både jeg og sambo har tradisjon hjemmefra med frokost på senga.

Jeg er vokst opp med å feire morsdag og farsdag. Vi feiret mannen på farsdagen med pakke og kake, så er spent på om det vanker noe på søndag.. :)

Jeg og broren min pleide alltid å sitte oppe på rommet til en av oss da vi var små og lage hver vår tegning/kort til mor/far på dagen deres. På dagen pleide vi å stå tidlig opp å lage kaffe og gi de kake på senga som mamma hadde laga [8D]

Vi feira alltid mors og farsdag da vi var små, men min kjære er ikke vant til det. Jeg gav mannen en liten gave fra Karoline på dagen, men på søndag skal vi feire dagen hos foreldrene mine og mannen er utenlands så det vanker nok ikke noe på meg... Men kanskje han har med noen fra oh store Kina? *håper* [8D]

feires ikke jeg heller ettersom jeg er alene.... men er vant til det fra jeg var lita ja.

Vi pleier å feire både morsdag og farsdag med kake, gave og et hyggelig kort. Som oftest blir kakespisingen hos svigers siden de også blir feiret på farsdag/morsdag. Min mamma får også en hilsen på dagen.

Back
Topp