M mamma for 1 gang Glad i forumet 10 Feb 2011 #1 Jeg tenkte å kjøpe en liten gave til mamma, men trenger noen idèer.. Hva skal/har dere kjøpe/kjøpt ??
Jeg tenkte å kjøpe en liten gave til mamma, men trenger noen idèer.. Hva skal/har dere kjøpe/kjøpt ??
bergfrue Forumet er livet VIP 10 Feb 2011 #2 Vi gir gavekort på gullsmeden, men det er fordi hun ønsker seg et armebånd og vi er tre søsken som spleiser.. Ellers... Blomster, god te, smykke, gavekort, vinflaske, øredobber.....
Vi gir gavekort på gullsmeden, men det er fordi hun ønsker seg et armebånd og vi er tre søsken som spleiser.. Ellers... Blomster, god te, smykke, gavekort, vinflaske, øredobber.....
M mamma for 1 gang Glad i forumet 10 Feb 2011 #3 ORIGINAL: MariSafari Vi gir gavekort på gullsmeden, men det er fordi hun ønsker seg et armebånd og vi er tre søsken som spleiser.. Ellers... Blomster, god te, smykke, gavekort, vinflaske, øredobber..... Vi er en del søsken vi og, så kan nok spleise, for jeg tviler på at de har fått røret seg til å kjøpe noe enda... Gode idèer der mari :0) tusen takk
ORIGINAL: MariSafari Vi gir gavekort på gullsmeden, men det er fordi hun ønsker seg et armebånd og vi er tre søsken som spleiser.. Ellers... Blomster, god te, smykke, gavekort, vinflaske, øredobber..... Vi er en del søsken vi og, så kan nok spleise, for jeg tviler på at de har fått røret seg til å kjøpe noe enda... Gode idèer der mari :0) tusen takk