Morsdag

nei det tviler jeg på [8D]

Hvis jeg gjør det, så blir jeg ihvertfall overrasket [8D][:D]

ORIGINAL: vesla87

Det tviler jeg sterkt på-.... Han vet sikkert ikke at det er en gang... Kommer ikke til å få noe på morsdag og ikke no oå valentine ;) Da må jeg minne an på at det er.. [8D]

Men vurderer i år og ikke si noe i det hele tatt [:-], for å se om han finner ut noe selv [8|] noe han ikke gjør...

Samme her

Her lager de kort i bhg. Så her blir det kort. Så pleier mannen å kjøpe noen blomstrer eller noe. Og kanskje frokost på sengen. Forlanger ikke noe, men koselige at vi markere det litt.

Jeg har no sagt når det er morsdag, men tviler på han husker det.
Jeg satt å noterte noe i en kalender, så sier jeg:

-Vet du hvilken dag det er når vi kommer hjem fra Spania?
-Nei.
-Morsdag.
-hmm.

Så vi får se... [:D]

Å ja! Hvis ikke, blir jeg ikke bare sint.... Men veldig veldig skuffet[;)]

De pleier å være flinke til å huske det ja, men nå har jo jeg ei datter på 8 år, og hun glemmer ikke sånt[:)]

Blir nok tegninger og pakke. Blomster har jeg sluttet å få, etter at jeg glemte de 30 lagstilkede rosene jeg fikk til 30 årsdagen ute på terassen. Jeg skulle jo være så lur å sette de ut om natten så de holdt seg lengre, men de kom aldri inn igjen[8D]

Mannen står alltid opp med ungene i helgene og lager frokost til oss, så jeg regner med det blir sånn den søndagen også.
Jeg er ganske heldig sånn sett[:D]

Jeg hadde egentlig en del tvil... men så lånte jeg mobilen hans i går for å se etter noe på finn.no og da oppdaget jeg at det siste han hadde vært inne å gjort var å google morsdag... så da kan det jo hende at det blir noe fordet [:D]

Jeg har fått blender allerede, så har sambo bestilt en kopp med bilde av meg og Kaia på [;)] ( Jeg måtte hjelpe han å bestille[8D])

ORIGINAL: TITTIN72

ORIGINAL: *NinaOgVesla

Når er morsdage egentlig ? Må kanskje opp med blomster til mamma og mormor da.. Hm..

13. februar[;)]

Okei :) Kanskje jeg må kjøpe en Værdens beste bestemor kopp til mamma og, siden svigermor får en. Hihi, eller blir det teit ? Varer jo lengere enn blomster.

Næh, han fikk gave på farsdagen men jeg tviler på at han husker på noen morsdag. Husker knapt fødselsdagen min han så... [&o]

Og vi har vært forlovet i ett år den 12 februar. Det tror jeg heller ikke at han kommer til å huske. Mannfolk altså! [&:]

ja det håper jeg da[:D] sambo fikk farsdagsgave![;)]

Når er morsdagen da? 

Jeg liker å gjøre litt utav sånne dager og det vet han, så jeg håper at han finner på no. Hvis ikke blir jeg litt skuffa. Han er jo bare en mann, men jeg synes ikke det er noe unnskyldning for noe[:)] Og jeg stelte jo i stand for han på farsdagen.

ORIGINAL: MamsntilLucasOgLinus

nei det tviler jeg på [8D]

Hvis jeg gjør det, så blir jeg ihvertfall overrasket [8D][:D]

Sign [:)]

Back
Topp